De overkapping specialist
Ik heb een veranda laten plaatsen nu werken de spotjes niet naar behoren.
diegene die het heeft verkocht en geplaatst geeft geen gehoor meer wat nu
Als hij in de buurt woont langsgaan. Als hij niet in de buurt woont en u heeft een email adres, dan kunt u eisen dat hij reageert, doet hij dat niet, zo stelt u dan zet u hem overal op internet en zult u eventueel de belbus inschakelen. Misschien wordt hij dan wakker.
wij van de overkapping specialist hebben ook een reactie gegeven op dit schrijven
Ergens bij aangesloten? Klachtenregeling?
wij van de overkapping specialist hebben ook een reactie gegeven op dit schrijven
Volgens hun site zijn ze aangesloten bij een Waarborg. Daar dan maar eens een klacht indienen.
wij van de overkapping specialist hebben ook een reactie gegeven op dit schrijven
Als het inderdaad om de firma gaat onder de eerder gegeven link:
5. Gedegen klachtenbemiddeling en onafhankelijke geschillencommissie
Heeft u ondanks deze zekerheden toch een klacht, dan komt u in drie stappen tot een oplossing:
- U meldt de klacht bij deoverkappingspecialist.nl.
- Biedt stap 1 geen oplossing, dan kunt u de klacht via www.thuiswinkel.org/consumenten/klachten/klacht-indienen richten aan deoverkappingspecialist.nl. Thuiswinkel.org bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.
- Als dit dan nog geen oplossing biedt, dan kunt u voor het ontstane geschil een beroep doen op de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel.
Thuiswinkel.org staat tot een bedrag van € 10.000 per uitspraak garant voor nakoming van de uitspraken van de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze garantie geldt niet in geval van surseance van betaling of faillissement van het bedrijf; Thuiswinkel Waarborg is geen garantiefonds.
wij van de overkapping specialist hebben ook een reactie gegeven op dit schrijven
Wanneer heb je de veranda laten plaatsen? Wanneer heb je contact gezocht over het probleem?
wij van de overkapping specialist hebben ook een reactie gegeven op dit schrijven
Hierbij willen wij graag reageren als De Overkapping Specialist op waarom wij niet meer uit leveren zo als deze klant het verwoordt.
als wij komen plaatsen en de overkapping staat en er moet afgerekend worden dat dan een klant met haar zoon de boel staan te bedreigen dat ze gedeelte niet willen betalen en dat er dreigenmenten komen. niet omdat het niet goed is maar gewoon omdat ze geld willen achterhouden waarop ik als eigenaar die de kap ook heeft geplaatst ze dan een grote korting geeft om het niet uit de hand te laten lopen en dit was geen klein bedrag. alles werkte naar behoren en toen begon de vrouw des huizes ook al over de verlichting dat ze liever had gehad dat de spotjes groter waren. en of ik dit niet kon regelen. ondertussen heb ik aardig wat bedrijgingne gehad en ben ik er helemaal klaar mee. als de klant de voledige rekening betaald en de verlichting die er in zit opstuurd ben ik bereid om andere verlichting te sturen. Maar ga er geen mensen meer heen sturen. Ik vindt het jammer dat mensen je zwart maken op een site als deze en niet het eerlijke verhaal vertellen.
U klinkt eerlijk gezegd niet zo professioneel.
Omdat
Hierbij willen wij graag reageren als De Overkapping Specialist op waarom wij niet meer uit leveren zo als deze klant het verwoordt.
als wij komen plaatsen en de overkapping staat en er moet afgerekend worden dat dan een klant met haar zoon de boel staan te bedreigen dat ze gedeelte niet willen betalen en dat er dreigenmenten komen. niet omdat het niet goed is maar gewoon omdat ze geld willen achterhouden waarop ik als eigenaar die de kap ook heeft geplaatst ze dan een grote korting geeft om het niet uit de hand te laten lopen en dit was geen klein bedrag. alles werkte naar behoren en toen begon de vrouw des huizes ook al over de verlichting dat ze liever had gehad dat de spotjes groter waren. en of ik dit niet kon regelen. ondertussen heb ik aardig wat bedrijgingne gehad en ben ik er helemaal klaar mee. als de klant de voledige rekening betaald en de verlichting die er in zit opstuurd ben ik bereid om andere verlichting te sturen. Maar ga er geen mensen meer heen sturen. Ik vindt het jammer dat mensen je zwart maken op een site als deze en niet het eerlijke verhaal vertellen.
Wel een antwoord van de "andere" kant. Maar 18 nov 2016 en 15 mei 2017?
Zo, da's niet heel handig. De betrokken 'overkappingspecialist' heeft dit oude topic weer naar boven gehaald met een reactie waar de honden geen brood van lusten. Mensen die een overkapping willen en met googelen op dit item terechtkomen zullen zich wel 2x bedenken voor ze met dit 'bedrijf' in zee gaan!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer