DHL Pakketje Kwijt
Iets gekocht op Markplaats, is netjes verzonden, ik krijg de trace code, en zie dat ie 8 maart op sorteerlocatie is.
Vanaf daar is er geen spoor meer Ik heb gebelt ( Kost 1 euro dat is al erg zij maken een fout jij moet dure belkosten betalen )zitten nu op de 19e en het pakje is nergens meer te bekennen.
DHL reageert niet meer, heb gezegt dat ik de kosten ga declareren, ook daar geen reactie meer.
Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken.
Van de site van DHL:
Ik heb een klacht over de bezorging van een pakket:
Dat is vervelend om te horen. Wij adviseren je deze klacht te richten aan de verzender. Die zal zorgen dat je klacht door ons in behandeling wordt genomen.
Heb je de afzender geïnformeerd?
Zet (anders) je klacht op www.klachtenkompas.nl
DHL reageert niet meer, heb gezegt dat ik de kosten ga declareren, ook daar geen reactie meer.
Maar welke kosten wilt u declareren? Hoe denkt u aan te tonen wat er in het pakketje zat en welke waarde dat had?
Is er niet verzekerd verzonden?
Het is natuurlijk bovenal belachelijk dat je pakketje met een T&T code kwijt kan raken, en als het al gebeurd moet het zoeken zich richten nabij de laatste scanpost. Er is voor het verzenden betaald en dan mag je verwachten dat het ook netjes wordt afgeleverd.
Maar kosten verhalen gaat zeer moeilijk worden, en vooral langdradig.
Diewilik
"Het is natuurlijk bovenal belachelijk dat je pakketje met een T&T code kwijt kan raken,"
Nou, zo raar is dat niet. Er zitten nog zoveel handmatige stappen in het hele proces dat er van alles fout kan gaan. Het zal niet eerst keer zijn dat een pakketje ergens achter terecht is gekomen. Waar mensen werken gaan dingen wel eens fout. Bij jou op het werk niet natuurlijk, maar bij de anderen wel.
De verzender kreeg te horen dat ze moest wachten, totdat het pakketje retour zal worden gestuurd door de huidige ontvanger. staat niet bij hoe lang dat kan duren.
.....De verzender kreeg te horen dat ze moest wachten, totdat het pakketje retour zal worden gestuurd door de huidige ontvanger. staat niet bij hoe lang dat kan duren.......
Tja, dan kun je natuurlijk lang wachten. Is maar de vraag of het teruggestuurd wordt.
Blijkbaar heeft DHL dus aangegeven dat het pakketje verkeerd bezorgd is?!
Dan zijn ze wel verantwoordelijk.
Toch nog maar eens aan de bel (laten) trekken.
En op www.klachtenkompas.nl zetten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterkverbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer