Be
door Beyos Jun 28, 2020 om 12:50
Garantie & verzekeringen

Hoe kan ik de antwoorden op een door mij gestelde vraag kopiëren ?

ik heb een vraag gesteld over begrafenispolissen en de antwoorden daarop wil ik kopieren naar mijn Outlook-email. Maar dat lukt niet. Is dat beleid van Kassa of doe ik iets verkeerd, technisch ?

1731 11 Rapporteer

hutch
door hutch - Jun 28, 2020 om 12:59
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Sleep met de muis over de antwoorden, plak deze in een word-document en verstuurd dat document naar uw/een e-mailadres....

Een alternatief is printscreens maken van de antwoorden en eventueel ook plakken in een word-document.
Of deze plakken in paint, deze opslaan en vervolgens versturen....

Succes.

r.kemperman
door r.kemperman - Jun 28, 2020 om 13:00
423 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb het net bij een andere vraag geprobeerd en kon gewoon alles selecteren en kopiëren

Tevens zie ik onder uw naam geen vraag over begrafenispolissen

diumenge
door diumenge - Jun 28, 2020 om 13:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De hele pagina naar PDF printen is waarschijnlijk het eenvoudigste.

Ben je Chrome gebruiker dan zou je bijvoorbeeld ook Full Page Screen Capture (of iets soorgelijks) uit de chrome web store kunnen installeren. Eerst alle antwoorden (en eventueel reacties) zichtbaar maken en daarna kan je dan de hele pagina naar een schermprint opslaan.

Donuts
door Donuts - Jun 28, 2020 om 14:03
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Waarschijnlijk lukt het u niet, omdat u nog de vraag niet heeft gesteld.:-)))

Maar als u straks wel de vraag gesteld hebt, lijkt mij de printscreen oplossing van @hutch voor u het eenvoudigst.

1paul
door 1paul - Jun 28, 2020 om 14:04
3173 Antwoorden / 0 Vragen

Open de vraag, open mail en selecteer nieuw bericht, selecteer daarna de pagina, CTRL/c, ga naar de open mail en daar CTRL/v....

aurora1
door aurora1 - Jun 28, 2020 om 14:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt een screenprint maken of een foto met uw smartphone ervan maken.
Het eerste kan ook als u met de smartphone de vraag opzoekt. In beide gevallen kunt u het naar uw mailadres sturen.
Maar ik geloof niet dat u die vraag op dit forum gesteld heeft tenzij onder een andere gebruikersnaam.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 28, 2020 om 16:07
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Maak anders van die site een bladwijzer.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 28, 2020 om 16:37
16885 Antwoorden / 202 Vragen

'Schilderen' crtl c en dan in tekstverwerker ctrl v.

marita5
door marita5 - Jun 28, 2020 om 17:06
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Beyos ,

U heeft geen vraag gesteld op vraag en beantwoord , maar onder het artikel Uitvaartverzekeringen , klik op de rode regels .
os
@Beyos

ik heb wel eens gehoord dat als iemand is overleden in het ziekenhuis, hij of zij dat wordt overgeplaatst naar een speciale ruimte in het ziekenhuis voor overleden patiënten. Echter, dat zou dan niet onder de ziektekostenverzekering en/of uitvaartverzekering vallen. De kosten van die speciale ruimte in het ziekenhuis zouden dan voor rekening van de erfgenamen komen. Als je overlijdt in het ziekenhuis ga je naar het mortuarium. Als je daar niet binnen 3 uur opgehaald kan worden door de uitvaartondernemer, omdat deze het druk heeft of de arts eerst even zijn ronde afmaakt, krijgen bestaanden inderdaad een flinke rekening. Meer informatie kun je hier vinden: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4822416/kosten-mortuarium-onverwacht-nabestaanden-overledene-ziekenhuis
Hoe zit dit nu precies ?Als je overlijdt in het ziekenhuis ga je naar het mortuarium. Als je daar niet binnen 3 uur opgehaald kan worden door de uitvaartondernemer, omdat deze het druk heeft of de arts eerst even zijn ronde afmaakt, krijgen bestaanden inderdaad een flinke rekening. Meer informatie kun je hier vinden: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4822416/kosten-mortuarium-onverwacht-nabestaanden-overledene-ziekenhuis Als je overlijdt in het ziekenhuis ga je naar het mortuarium. Als je daar niet binnen 3 uur opgehaald kan worden door de uitvaartondernemer, omdat deze het druk heeft of de arts eerst even zijn ronde afmaakt, krijgen bestaanden inderdaad een flinke rekening. Meer informatie kun je hier vinden: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4822416/kosten-mortuarium-onverwacht-nabestaanden-overledene-ziekenhuis

Antwoord @spikkel

Als je overlijdt in het ziekenhuis ga je naar het mortuarium. Als je daar niet binnen 3 uur opgehaald kan worden door de uitvaartondernemer, omdat deze het druk heeft of de arts eerst even zijn ronde afmaakt, krijgen bestaanden inderdaad een flinke rekening. Meer informatie kun je hier vinden: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4822416/kosten-mortuarium-onverwacht-nabestaanden-overledene-ziekenhuis

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4822416/kosten-mortuarium-onverwacht-nabestaanden-overledene-ziekenhuis

 https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/uitvaartverzekering-dit-moet-je-weten

br
door brui0929 - Jun 28, 2020 om 17:31
636 Antwoorden / 10 Vragen

Sleep de muis over de vraag klik rechts kies kopiëren. Open Outlook e-mail klik ergens in het invul veld klik rechts kies plakken.
voor meerdere vragen klik rechts selecteer alles. Zie verder boven genoemde handelingen.

diumenge
door diumenge - Jun 28, 2020 om 18:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dankzij het speurwerk van Marita5 kan je 'm nu hier downloaden: https://imgur.com/FnaLY1V