Hoe lang kan Proassist mij aan het lijntje houden?
Mijn iPhone is op dit moment al bijna 3 maanden niet meer in mijn bezit. Ik heb hem in eerste instantie op laten halen doordat er alleen minime valschade op zat en de volumeknop ontbrak. Nu 3 maanden verder heb ik hem 2 keer terug gehad door een nieuw euvel (startte spontaan opnieuw op). Nu is er eindelijk een nieuwe besteld, maar daar zit ik ondertussen ook alweer 3 weken tussen. Het defect is bij hen ontstaan, maar ze kunnen je maar niets vertellen. De levertijd kan niet gegeven worden, omdat ze hiervoor afhankelijk zijn van hun reparatiecentrum. Ze blijven alles maar afschuiven op derde partijen en ondertussen zit ik al 3 maanden te bellen met een verouderde Nokia waar ik nauwelijks op kan internetten enz., terwijl ik hier wel voor betaald. Hoe lang mogen ze me laten wachten en welke stappen kan ik ondernemen en hoe?
Mijn vriend heeft precies hetzelfde. Hij zit ook al weken te wachten totdat hij zijn toestel terug krijgt. Elke keer is het weer een ander verhaal bij de klantenservice. Ze houden je inderdaad gewoon aan het lijntje. Ik vraag me ook af wat je hier aan kunt doen. Er is bijna niet tegenop te vechten. Misschien is het wel een afspraak met t mobile zodat de belkosten weer eens een keer omhoog gaan. Wanneer je t mobile meldt over de problemen bij Proassist kunnen ze er ineens niet meer mee. Terwijl ze wel bij het afsluiten van een abonnement mooie verhalen hebben over de verzekering van Proassist.
Hopelijk kan Kassa zich meer gaan verdiepen in de problemen bij Proassist en het in een uitzending behandelen. Proassist kan het toch niet maken om zo lang te wachten met het maken van het toestel. Samen zijn we sterker!
Ik heb het zelfde probleem..
Lees:
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/cpagina/0/?vHash=c749c73j&cHash=bc45f20b5c02db541c28b54affae4aec&tx_varakassalib[commentsoffset]=0&tx_varakassalib[uid]=700967&tx_varakassalib[rating]=1&cHash=70f00118a3a952647291f4b7ca377918&tx_varakassavraagenbeantwoord[uid]=542675
Wat een malafide organisatie is het he?! Maar jij krijgt wel een nieuwe?
Laat me weten hoe het bij jou gaat..
Inmiddels ben ik ook 3 maanden aan het wachten op antwoord over mijn Iphone.
Iedere keer schepen ze me af met het antwoord dat ze niets gehoord hebben van het reparatiecentrum.
Ze vertelde me dat een normale reparatie 4 a 5 weken duurt. Maar na 3 maanden hebben ze alleen maar een vaag antwoord.
Het leentoestel is lang niet zo goed als mijn eigen toestel.
Hoe lang kunnen ze je inderdaad aan het lijntje houden?
Oscar09; Wij hebben uw bericht gelezen en vragen uw contactgegevens te mailen naar webcare@proassist.nl ovv Oscar09. Met vriendelijke groet Team Webcare ProAssist.
Bij dezen wil ik mijn beklag doen over de service die door Proassist geleverd word.
Op 30 augustus 2011 heb ik mijn telefoontoestel ter reparatie laten ophalen en tot op heden heb ik nog niets mogen vernemen over de reparatiestatus.
In week 37 heb ik contact gehad met de klantenservice op de reparatiestatus van mijn telefoon toestel. Ik kreeg toen te horen dat de reparatieduur uiterlijk 4 weken zou zijn.
In week 38 heb ik contact gehad met de klantenservice die mij vertelde dat ik mijn toestel vrijdag 23 september 2011 of maandag 26 september 2011 tegemoet zou kunnen zien.
Helaas was mijn telefoontoestel deze week (week 40) nog steeds niet geleverd en hierop heb ik maandag 3 oktober 2011 weer contact opgenomen met de klantenservice. Er werd mij verteld dat de reparatie 4 tot 6 weken zou kunnen duren, en dat de informatie die mij eerder verstrekt was niet klopte. Op aandringen van mijzelf is er toen een “navraag” gedaan om de actuele status van de reparatie op te vragen. Mij werd verteld dat ik waarschijnlijk diezelfde dag nog terug gebeld zou worden, maar dat dit eerder de dag erna zou worden omdat het reparatie centrum niet altijd snel reageert.
Op woensdag 5 oktober 2011 had ik nog steeds niets vernomen van de klantenservice en ik heb toen zelf weer contact opgenomen met de klantenservice. Er werd mij verteld dat het uiterlijk 5 werkdagen zou kunnen duren voordat ik een terugkoppeling zou krijgen over mijn reparatiestatus, in tegenstelling tot wat mij 2 dagen eerder verteld was. Ik zou uiterlijk vrijdag 7 oktober 2011 iets mogen vernemen van de klantenservice.
Omdat ik hele grote twijfels had of ik mijn toestel na 6 weken terug zou hebben, heb ik de medewerker gevraagd of dit termijn gehaald zou worden. Mij werd toen verteld dat dit waarschijnlijk wel het geval zou zijn, maar er konden mij geen toezeggingen gedaan worden. Als het termijn van 6 weken niet gehaald zou worden dat zou dit een uitzondering zijn.
Toen ik vroeg of ik op de hoogte gesteld zou worden als het termijn van 6 weken niet gehaald zou worden, werd mij verteld dat dit niet zou gebeuren. Ik zou zelf contact moeten opnemen met de klantenservice als ik mij telefoontoestel na 6 weken nog niet retour zou hebben. De reden hiervoor was het feit dat de klantenservice gewoon geen tijd zou hebben om zich met dit soort zaken (lees: uitzonderingen) bezig te houden, aldus de medewerker van de klantenservice.
Vandaag, 7 oktober 2011 heb ik wederom niets mogen vernemen van Proassist.
Door de misleidende informatie die mij door verschillende medewerkers word verstrekt, en doordat gemaakte afspraken niet worden nagekomen kan ik u vertellen dat ik absoluut geen tevreden klant ben.
Op de website van Proassist word gesproken over “Gegarandeerd goed verzekerd” en “Optimale afhandeling”, maar helaas blijken dit loze woorden te zijn.
Op verschillende websites ben ik ernstig schokkende berichten tegengekomen over de service van Proassist, waaruit blijkt (als ik deze berichten voor waaraan zou nemen) dat mijn klacht niet de enige is en dat er heel veel gedupeerden van de slechte service die geleverd zou worden. Dit zijn o.a de websites www.klacht.nl, www.trosradar.nl, http://kassa.vara.nl en www.consumentenbond.nl.
Helaas voel ik mijzelf op dit moment gedwongen om mezelf bij deze klachten aan te sluiten door op o.a. op de websites www.klacht.nl, www.trosradar.nl, http://kassa.vara.nl en www.consumentenbond.nl.
mijn klacht met anderen te delen.
Er doemt bij mij een beeld op van een bedrijf die het niet nauw neemt met het verschaffen van de juiste informatie, die geen afspraken kan nakomen, die klanten in onduidelijkheid laat zitten, die de verantwoording bij de klant neerlegt om het proces te controleren en die werknemers in dienst heeft die geen verstand van zaken hebben.
Ik heb het zelfde probleem. Bijna twee maanden mijn toestel kwijt. Terwijl ik nog wel betaal voor mijn toestel, mobiel internet en de verzekering. Medewerkers vertellen mij simpelweg dat ik over een week terug moet bellen. Wil niks meer met dit bedrijf te maken hebben
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer