Si
door Simpey Feb 2, 2016 om 18:22
Garantie & verzekeringen

Iedereen die verzekerd is bij Interpolis

Als je verzekerd bent bij Interpolis kun je beter de verzekering opzeggen en bij een andere verzekering gaan die niets met Achmea te maken heeft.
interpolis doet echt overal moeilijk over. Zij willen niets voor je inboedel terugbetalen na een brand. Zijn al bijna 5 maanden bezig ondanks contra expertise nog maar een schijntje terug. Weliswaar dankzij contraexpertise 3000 euro meer. Maar nog steeds een schijntje, echt verschrikkelijk. We kunnen nu niet eens onze spullen opnieuw kopen die we kwijt zijn. En dan zegt iedereen dat we zi goed verzekerd zijn. Ja zolang er niets gebeurd. Maar als dat wel zo is dan vergeet Interpolis ineens dat ze zogenaamd glashelder zijn. Ga alstublieft voor u eigen portemonnee naar een andere verzekerings maatschappij.

2085 4 Rapporteer

hansje klein
door hansje klein - Feb 2, 2016 om 18:33
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Mogelijk heeft de onder-waardering met de dagwaarde (afschrijvingen)  te maken?

Komt u er niet meer uit is het belangrijk, dat u niet de diensten van een schade-expert gebruikt, maar de diensten van een onafhankelijke schade-expert! Contra-expertisen worden vaak, ten onrechte, niet volledig vergoed!

Preventief stuur ik u alvast een bericht van een stichting, die op dit soort 'uitwassen' zit te wachten.....

verzekeraarklachten.nl

tijger1
door tijger1 - Feb 2, 2016 om 19:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Veel mensen gaan er van uit dat een verzekeraar bij een schade het bedrag uitkeert dat benodigd is om de verloren gegane spullen opnieuw aan te schaffen en dat is, bij elke verzekeraar, NIET waar.

Volgens mij heeft alleen de ING 10 jaar nieuwwaarde dekking, maar alle anderen schrijven direct af. En als de dagwaarde net voor het evenement minder dan 40% van de nieuwwaarde is, wordt slechts de dagwaarde uitgekeerd.

En ik kan u verzekeren dat de dagwaarde meubels, kleding en ga maar door, nauwelijks iets voorstelt.