door wim en wilma subelack Aug 16, 2017 om 16:23
Garantie & verzekeringen

Prijs gehoorapparaat

Vorig jaar heb ik bij Beter Horen 2 gehoorapparaten gekocht voor totaal ca. 1300,00 euro. Vrij snel heb ik er een verloren en omdat ook de verzekering bij B.H. had afgesloten is dit netjes vergoedt. Ik moest wel opnieuw een nieuwe verzekering afsluiten. Dit heb ik niet gedaan omdat mijn inboedelverzekering ook eventuele schade door verlies zou vergoeden. Wat schetst mijn verbazing omdat ik niet weer een verzekering bij B.H. had afgesloten zou ik bij verlies ipv 650,00 euro 1000,00 euro per apparaat moeten betalen. Kan iemand mij de logica hiervan vertellen?

1711 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 16, 2017 om 16:29
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, ik zie hier ook de logica niet van in.

Cookies
door Cookies - Aug 16, 2017 om 16:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je dat niet aan ze gevraagd dan? De logica daarvan had BH je waarschijnlijk zo kunnen vertellen.

ge
door george321 - Aug 16, 2017 om 16:34
390 Antwoorden / 1 Vragen

De hoorwereld is soms niet te volgen, blijkt. Ga naar BH en leg uw oor te luister.

boppe1943
door boppe1943 - Aug 16, 2017 om 16:49
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Daar staat niets over in de algemene voorwaarden, klik: http://www.beterhoren.nl/verbeter-uw-gehoor/wat-kost-een-hoortoestel/hoortoestel-verzekeren

K
lik op diezelfde website op "contact" en uit je klacht/ongenoegen. En uiteraard (want dat is de vraag:) laat hen de logica maar verklaren.

tijger1
door tijger1 - Aug 16, 2017 om 17:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom zou u bij weer verlies naar Beter Horen gaan voor een nieuwe?

En uw inboedel vergoedt het verlies van een gehoortoestel?

Ik mag toch aannemen dat u bij de eerste koop een vergoeding hebt ontvangen van uw zorgverzekeraar? Maar als u dat ding verliest, vergoedt de zorgverzekeraar niets, dus dan moet u zelf het hele bedrag betalen.

diumenge
door diumenge - Aug 16, 2017 om 18:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, iemand bij Beter Horen zal dat vast wel kunnen.

Kan iemand mij de logica hiervan vertellen?

aurora1
door aurora1 - Aug 16, 2017 om 20:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou dat door Beter Horen laten uitleggen. Hoe kunnen wij hier dat nu weten?

gerbera
door gerbera - Aug 17, 2017 om 21:56
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Kan iemand mij de logica hiervan vertellen?

B.H. zal wel afspraken gemaakt hebben met de door hen gekozen verzekeringsmij.