gi
door giesjep Nov 29, 2013 om 14:13
Garantie & verzekeringen

Tandartsverzekering

Ik ben verzekerd bij Menzis,alleen basis. Voor 2014 heb ik een afspraak bij de tandarts om een kroon te zetten. De tandartsverzekeringen bij Menzis keren het eerste jaar niet uit voor een kroon,een wachttijd van 1 jaar dus. Zijn er zorgverzekeraars waar je wel een losse tandartsverzekering kunt afsluiten,die ook al meteen de kroon gaat vergoeden. ik wil voor de basisverzekering verder wel bij Menzis blijven.

530 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 29, 2013 om 14:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo giesjep,

Voor zover mij bekend niet.
Zou ook een beetje gek zijn, net zoiets als een brandverzekering afsluiten als je huis in brand staat.
Maar toch ..... kijk eens hier.

Suc6

pi
door pieterwolters - Nov 29, 2013 om 15:23
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Maar bij die verzekeringen zonder wachttijd zal misschien nog wat in de voorwaarden staan voor de minimum contractduur of maximale vergoedingen. Zo niet, dan sluit je een verzekering af voor jaar waarin er flink geklust moet worden en zeg je voor het einde van het jaar weer op.... Maar zo gek zullen de verzekeraars niet zijn.