Sh
door Sharita Feb 21, 2017 om 16:56
Garantie & verzekeringen

Telefonie

Ik ben bij het Phone house een 2 jarig abonnement  aangegaan incl met een Samsung A3. Toestel werkt vanaf begin al niet zoals het hoort.  Gaat uit zichzelf knipperen,scherm wordt paarsblauw en warm,uiteindelijk zie je niks meer. Je kunt er verder  geen ene programma  of app mee openen. Toestel is in 1.5 jaar al drie keer opgestuurd. Wordt geresset,werkt dan twee weken en gaat weer raar doen. Samsung wil geen nieuw toestel geven. Vlgs  Phone house omdat ik er niet voor bent verzekerd.  Vreemd  mijn toestel is meer weg dan dat ik er gebruik  van maakt terwijl ik een abonnement  voor toestel betaalt, die ik niet een gebruik.  Helpooo

1008 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Feb 21, 2017 om 17:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Wanneer was je voor het laatst bij Phonehouse?

fa
door familyman - Feb 21, 2017 om 18:16
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een week geleden maakte Phone House bekend dat faillissement is aangevraagd voor het hoofdkantoor en de eigen winkels. De franchisevestigingen vallen buiten het faillissement.

Sh
door Sharita - Feb 21, 2017 om 18:19
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Telefoon  is sinds november  bij hun  zin in maak. Nu ineens kunnen ze niks meer voor je betekenen

Topantwoord

marita5
door marita5 - Feb 21, 2017 om 18:27
11545 Antwoorden / 15 Vragen
11

Hallo Sharita , 

Lees deze informatie eens door  , klik op de rode regel .

https://androidworld.nl/nieuws/phone-house-faillissement/ .

Contact curatoren :

Mr J.V   (Janina ) Maduro : Maliebaan 29-33, 3581 CC Utrecht 

Postadres: Postbus 516, 3500 AM Utrecht
Tel.+ (0)30 - 234 72 34  

 Mr. E.L. Zetteler 

Maliesingel 20 (receptie)3581 BE Utrecht

Tel +31(0)30-2320800 Fax + 31(0)30-2341644 
info@wijnenstael.nl

Postadres:Postbus 3543500 AJ Utrecht  

Lees ook dit , 

http://www.connexieb2b.nl/actueel/18134/hoe-gaat-het-nu-verder-met-de-74-phone-house-franchise-winkels.html

Sh
door Sharita Feb 22, 2017 om 07:43
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de info

marita5
door marita5 Feb 22, 2017 om 10:51
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer