Telefoon verzekering
Hallo,
Begin dit jaar heb ik een gloednieuwe IPhone 4S gekocht op de website van http://www.gsmwijzer.nl in combinatie met een Tele 2 abbonement.
Daarbij had ik ook mijn toestel verzekerd
(http://www.gsmwijzer.nl/info/gsm_verzekering en =http://assets.websend.nl/uploaded/algemene_voorwaarden_ewp.pdf)
Volgens de website was mijn toestel All-Risk verzekerd. Nu had ik laatst problemen met mijn toestel waardoor ik hem op moest sturen naar het reparatie centrum (In Duitsland). Voordat ik enige status update had, waren er al twee maanden voorbij (ondanks dat ik mailtjes stuurde en belde, vragende wanneer ze zouden reageren)
Na die twee maanden kreeg ik een berichtje waarin stond dat;
- Het toestel total loss was
- Het niet onder de All-Risk verzekering valt
- Het toestel mogelijk al vernietigd was(zonder mijn toestemming)
Het zou door derden zijn veroorzaakt, hoe dat kan weet ik niet. De IPhone was niet gejailbreakt en/of opengemaakt. Hierdoor waren ze niet verantwoordelijk en willen ze geen nieuwe IPhone vergoeden.
Nu willen ze dat ik ook nog eens de onderzoekskosten betaal, terwijl ze er twee maanden voor hebben gezorgd dat ik de verzekering en mijn abonnement moest doorbetalen, wat me al meer heeft gekost dan de onderzoekskosten zelf. Ze wisten al dat het toestel Total loss was vanaf het begin, zoals ik in de mail correspondentie kon terug lezen!
Ik ben eigenlijk ten einde raad. Ik wil gewoon een goedwerkende IPhone terug.
Wat is het beste om in deze situatie te doen?
Alvast bedankt!
Maxim
*dit is dus de meest oorspronkelijk post (de vroegste in de tijd gezien) en dús is dit NIET de dubbelpost
[quote=dearagain schreef op donderdag 26 sep 2013, 18:01]*dit is dus de meest oorspronkelijk post (de vroegste in de tijd gezien) en dús is dit NIET de dubbelpost
Sorry dit forum is nieuw voor mij en vroeg mij een account aan te maken nadat ik het bericht had gepost, dus ik dacht dat het nog niet geplaatst was, excuses
[quote=maxim353 schreef op donderdag 26 sep 2013, 18:10][quote=dearagain schreef op donderdag 26 sep 2013, 18:01]*dit is dus de meest oorspronkelijk post (de vroegste in de tijd gezien) en dús is dit NIET de dubbelpost
Sorry dit forum is nieuw voor mij en vroeg mij een account aan te maken nadat ik het bericht had gepost, dus ik dacht dat het nog niet geplaatst was, excuses
*mijn opmerking is niet op jou gericht maar op de vaste beantwoorders van de vragen hier
*zij geven konsekwent de verkeerde post de titel dubbelpost en dat is dom
*de oudste in de tijd gezien is de werkelijke post en de jongste in de tijd gezien is de dubbelpost
*dat is ook logisch, omdat er immers al een reaktie kan staan in de oudste post en je daarop kunt voortborduren
[quote=dearagain schreef op donderdag 26 sep 2013, 18:26]
*zij geven konsekwent de verkeerde post de titel dubbelpost en dat is dom
Dat is helemaal niet dom, je reageert op de post die bovenaan staat. Ik ga echt niet kijken of er dan ergens in de tijdlijn nog een tweede derde of vierde post te vinden is van de vraagsteller.
De redactie zou er ook eens goed aan doen dat in de gaten te houden. Soms is de vraag al uitvoerig behandeld met vele reacties, die halen ze dom genoeg weg en de post waarop alleen dubbelpost staat laten ze staan.
Op een gegeven moment wordt 1 topic de topic waar het iedereen op reageert, dat is dan natuurlijk ontstaan.
Belachelijk om dan aan principekwesties vast te houden.
Om een reactie op de vraag te geven. Ik kan de pdf-voorwaarden niet laden (weet niet waarom) maar misschien kun je hier de zinnen neerzetten waarop je je beroept om het toestel gerepareerd te krijgen.
Het is overigens een grote nepperij met die verzekeringen. Zakkenvullerij.
Als je zeker weet dat je in je recht staat, dan niet de onderzoekskosten betalen.
Denk dat dit de voorwaarden zijn http://assets.websend.nl/uploaded/algemene_voorwaarden_ewp.pdf
Los daarvan ben ik wel benieuwd met wat u nu bedoelt met "Nu had ik laatst problemen met mijn toestel....". Wat is er gebeurd, welke problemen had u?
Apple bekend van de (slechte) garantie.
Ben gelukkig met dat merk gestopt, ze draaien je poot uit en mankeert er iets aan dan valt het niet onder de dekking
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer