te
door tessaxs Apr 1, 2014 om 17:16
Garantie & verzekeringen

Voorwaarden Actua verzekering

Weet iemand toevallig waar is de voorwaarden van de Actua verzekering kan vinden? Want ik heb een verzekering daar afgesloten met het idee dat als mijn laptop schade op zou lopen, het gewoon vergoedt zou worden. Dat is mij ook verteld toen ik de laptop kocht bij de Mediamarkt, maar nu wacht ik al bijna twee weken op een mail van Actua waarin ik te horen krijg of ik wel geld krijg. Zijn er mensen die ook in zo een situatie hebben gezeten?

2706 4 Rapporteer

gerdamarijke
door gerdamarijke - Apr 1, 2014 om 17:41
330 Antwoorden / 15 Vragen

www.actua.org , dan links het kopje particulier aanklikken en u komt op een site waar alle info zou moeten staan die u zoekt

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 1, 2014 om 17:46
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Deze verzekeringen zijn meestal hoge provisie voor de verkoper!

En ze zullen proberen er onderuit te komen, dus waterschade of gevallen noemen ze wel vaker.
Het probleem is Uw bewijs en zij hebben het apparaat.
Ik neem daarom nooit een dergelijke verzekering.

U had beter een kleine firma kunnen zoeken die zelf repareerde en daar kun je vaak op wachten.
Dan is de Laptop meestal iets duurder maar geen garantie nodig en sta je er zelf bij.

Totaal is het vaak nauwelijks duurder maar waarom 2 weken zonder als het vaak in een kopje koffie is op te lossen, vaak is de monteur sneller of de koffie te heet!

forever-nl
door forever-nl - Apr 1, 2014 om 18:34
400 Antwoorden / 11 Vragen

Dag, ik wil u best helpen door de even te kijken in de voorwaarden van de verzekeraar maar wil dan wel graag weten welke verzekering u precies heeft afgesloten! Daarbij graag wat informatie over de oorzaak en het gevolg van de schade.

me
door meb - Apr 5, 2014 om 14:34
13 Antwoorden / 1 Vragen

op www.actua.nl >>> particuliere >>>> voorwaarden

Onafhankelijk financieel adviseur