we
door welkom01 Jul 21, 2014 om 14:35
Geldzaken & recht

0- uren contract

hallo beste mensen ik hoop dat ik op het juiste forum zit, mijn vraag is, als je een o-uren ad hoc oproepcontract hebt kun je dit zomaar opzeggen zonder problemen te krijgen met het uwv uren wat gewerkt wordt variert heel sterk soms o uur dan weer 20 u wie kan mij hierover adviseren

428 2 Rapporteer

marcel75
door marcel75 - Jul 21, 2014 om 20:01
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Als je zelf ontslag neemt, zul je geen ww krijgen. Zo kort is het.

tijger1
door tijger1 - Jul 22, 2014 om 13:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Worden uw inkomsten uit dit contract verrekend met een uitkering? Dan maar even contact opnemen met het UWV. Als u ergens een beter contract kunt krijgen, kunt u natuurlijk opzeggen.