Allesoverbesparen.nl geeft advies in eigen voordeel
Alles over besparen... een internet banner. Als je dit leest word je nieuwsgierig. Je denkt dan toch dat je bij een andere energieleverancier misschien nog goedkoper uit kunt zijn en je gaat vergelijken. Je moet je gegevens invullen, je krijgt dan direct online en in je mailbox de beste aanbieders van dit moment. Ik zag dat ik duurder uit zou zijn en heb de zgn. offerte weggegooid.
Nu staat er in de offerte dat een van hun medewerkers telefonisch contact met je op gaat nemen.
Dit is maandag gebeurd, echter ik was niet thuis en heb de medewerker vriendelijk gevraagd of hij donderdag terug wilde bellen zodat ik eerst mijn contract kon nakijken, want ik stap elk jaar een keer over. Ik wacht altijd net zolang met overstappen dat er geen boetes hoeven worden betaald, ook al doet de nieuwe energieleverancier dat voor je.
Nu belde hij woensdag al terug en ik had nog niets na kunnen kijken. Hij bleef doordrammen dat ik bij Energie Direct veel goedkoper uit zou zijn. Steeds zei hij, ik zal het voor u in orde maken, u heeft 7 dagen bedenktijd om het te annuleren. Ik heb precies 32 minuten aan de lijn gehangen door al zijn berekeningen, ik ben te beleefd om de verbinding te verbreken. Toch ben ik er niet op ingegaan en heb hem verzocht om over een week terug te bellen. Gistermiddag heeft hij 4 keer gebeld, ik heb niet opgenomen. Er komt geen nummer in beeld maar 6 letters.
Gisteravond heb ik lang zitten rekenen, met mijn in juli afgesloten contract en ook voor mijn moeder. Ik heb dit gedaan aan de hand van de tarieven via de website van E.D. en via de berekening van Gaslicht.com. Het is schandalig, als ik nu zou overstappen naar Energie Direct zoals de medewerker steeds maar aangeeft zou ik met mijn huidige contract bij Essent, bij Energie Direct maar liefst 225 euro per jaar meer kwijt zijn en mijn moeder zelfs 239 euro en dan neem ik de korting van 100 euro die Gaslicht.com geeft ook nog mee in de berekening!
Het is erg irritant hoe medewerkers van Alles over besparen de mensen benaderen. Als je vraagt over een week terug te bellen, doen ze dit al de dag erna. En dan het doordrammen en de verkeerde adviezen geven slaat alles.
Ik vraag me af wat zij van Energie Direct ontvangen.
Het voordeel wat ik zgn. zou hebben gaat in hun eigen zak.
Mensen trap er niet in en zeker niet als je het moeilijk vindt om alles goed na te rekenen, ga niet klakkeloos in op hun advies! Ze vergeten de korting die je bij het afsluiten van je huidige contract krijgt, die nemen ze gewoon niet mee in hun berekening.
Beste Miek,
Energiedirect.nl werkt inderdaad samen met deze partner. Ik heb je klacht doorgegeven aan de betreffende afdeling bij ons. We zullen uitzoeken hoe de werkwijze is en hoe het komt dat een afspraak niet is nagekomen. Bedankt voor je feedback.
Fijn weekend.
^Ralf van energiedirect.nl
[quote=energie:direct schreef op vrijdag 16 nov 2012, 15:45]Beste Miek,
Energiedirect.nl werkt inderdaad samen met deze partner. Ik heb je klacht doorgegeven aan de betreffende afdeling bij ons. We zullen uitzoeken hoe de werkwijze is en hoe het komt dat een afspraak niet is nagekomen. Bedankt voor je feedback.
Fijn weekend.
^Ralf van energiedirect.nl
Pas maar op dat ze u weer geen voorstel doen er zijn veel te veel leveranciers de 1 geeft aan dat ze de goedkoper zijn met de prijs per eenheid maar dat zet zich weer terug in de vaste bedragen.. Misscien is de gezamelijke bedinging van de prijs voor u de oplossing. Er zij veel groepen die dat doen. Onder andere eigen huis en die zijn vrij als er geen goede prijs uitkomt die bevalt. Het is vrijblijvend.
*sprookjes bestaan niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*voor enkele tientjes voordeel krijg je later de rekening gepresenteerd en er gratis (meestal) een administratiebe puinhoop bij
[quote=energie:direct schreef op vrijdag 16 nov 2012, 15:45]Beste Miek,
Energiedirect.nl werkt inderdaad samen met deze partner. Ik heb je klacht doorgegeven aan de betreffende afdeling bij ons. We zullen uitzoeken hoe de werkwijze is en hoe het komt dat een afspraak niet is nagekomen. Bedankt voor je feedback.
Fijn weekend.
^Ralf van energiedirect.nl
Ralf, het is fijn dat je hier iets aan wilt gaan doen.
Normaal gesproken kun je geen nieuwe klant worden als je afgelopen jaar al klant bent geweest. Volgens Allesoverbesparen.nl kan dat wel. Ik houd er niet van om over te stappen als er een boete moet worden betaald, ik ben vanaf juli bij Energie Direct weg, en stap elk jaar over en zoek dan goed uit, waar ik het meeste voordeel kan halen. Ik heb nu stroom voor 16,05 cent en dat is wel zeer voordelig. Jullie vastrecht is ook weer veel duurder.
Ik heb in elk geval totaal geen vertrouwen meer in Allesoverbesparen.
Ik vind het misleidend.
Graag zou ik hier nog een reactie van je willen zien, als je meer weet over hun handelswijze en benadering.
Bedankt en voor jou ook een fijn weekend,
De beste methode om eventuele kostenbesparing te bepalen is zelf prijzen opzoeken en gezond verstand gebruiken. Gooi de boel in Excel en de beste aanbieding komt er vanzelf uitrollen.
[quote=miekmol schreef op zaterdag 17 nov 2012, 10:14][quote=energie:direct schreef op vrijdag 16 nov 2012, 15:45]Beste Miek,
Energiedirect.nl werkt inderdaad samen met deze partner. Ik heb je klacht doorgegeven aan de betreffende afdeling bij ons. We zullen uitzoeken hoe de werkwijze is en hoe het komt dat een afspraak niet is nagekomen. Bedankt voor je feedback.
Fijn weekend.
^Ralf van energiedirect.nl
Ralf, het is fijn dat je hier iets aan wilt gaan doen.
Normaal gesproken kun je geen nieuwe klant worden als je afgelopen jaar al klant bent geweest. Volgens Allesoverbesparen.nl kan dat wel. Ik houd er niet van om over te stappen als er een boete moet worden betaald, ik ben vanaf juli bij Energie Direct weg, en stap elk jaar over en zoek dan goed uit, waar ik het meeste voordeel kan halen. Ik heb nu stroom voor 16,05 cent en dat is wel zeer voordelig. Jullie vastrecht is ook weer veel duurder.
Ik heb in elk geval totaal geen vertrouwen meer in Allesoverbesparen.
Ik vind het misleidend.
Graag zou ik hier nog een reactie van je willen zien, als je meer weet over hun handelswijze en benadering.
Bedankt en voor jou ook een fijn weekend,
Beste Miek,
Als je het afgelopen jaar al klant bent geweest, kun je jezelf wel opnieuw aanmelden bij ons. Het ligt eraan op welke wijze de aanmelding gebeurt of de opzegvergoeding wordt overgenomen. Als er namelijk een actie met een bepaald energietegoed wordt aangeboden, vermelden we bij die actie ook niet dat we een opzegvergoeding van de vorige leverancier overnemen. Als je jezelf aan de telefoon bij allesoverbesparen.nl had aangemeld, had je de opzegvergoeding bij ons wel kunnen declareren.
De betreffende afdeling heb ik inmiddels van je klacht op de hoogte gesteld. Zij pakken dit op met allesoverbesparen.nl.
^Ralf van energiedirect.nl
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer