ge
door ger.ron Dec 24, 2012 om 14:12
Geldzaken & recht

Bij de ING zijn ze doof en blind

Wij hebben een hypotheek en een belegging die gekoppeld is aan mijn hypotheek
Die laatste is een woeker polis daar wil ik van af.Hebben een adviseur van de bank in juli hier gehad en dat was geen probleem. de nieuwe hypotheek zou in september in gaan.Maar er gebeurd niks elke maand bel ik de adviseur
volgende maand gaat het in .Nu is het december en nog niks.Ik betaal me scheel aan die woeker polis mijn vertrouwen in de adviseur en de ing is weg wat moet ik nu doen,Als het zo door gaat kan ik het niet meer betalen omdat ik ben afgekeurd en 400 euro netto per maand moet inleveren

met vriendelijke groet
Ron Stokkentre'

1414 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 24, 2012 om 14:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet meer bellen, dan ligt er niets vast. Stuur een aangetekende brief, met daarin vermeld dat u binnen 14 dagen een voorstel op papier wilt hebben, want dat u anders een klacht indient bij het Kifid over de lakse handelwijze.

rapil
door rapil - Dec 24, 2012 om 15:03
433 Antwoorden / 0 Vragen

Het feit dat U bent afgekeurd en netto € 400 moet inleveren, kunt U de ING niet aanrekenen. Toen U Uw hypotheek afsloot deed U dit toch met Uw volle verstand? Dat U het in de omstandigheden waarin U nu verkeerd het een woekerpolis noemt, vind ik niet terecht.

ge
door ger.ron - Dec 24, 2012 om 15:51
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb in Augustus getekend en op gestuurd maar ze zeggen dat de papieren niet zijn aangekomen
In november weer dit maar op advies van de adviseur de papieren naar hem gestuurd
En nog gaat het mis
Wat betreft mijn woeker polis daar ben ik al langer mee bezig

tijger1
door tijger1 - Dec 24, 2012 om 15:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog maar een keer aangetekend manen dan.

ingwebcare
door ingwebcare - Dec 27, 2012 om 16:00
73 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ron,

Ik wil graag voor je uitzoeken hoe het zit. Kun je ons een bericht sturen via Facebook: http://www.facebook.com/INGnl of Twitter: https://twitter.com/INGnl_webcare.

Mvg,

Linda
ING Webcare team

tijger1
door tijger1 - Dec 27, 2012 om 16:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, kijk eens. Het webcare team komt al in actie. Nu zal het leed gauw geleden zijn.

tijger1
door tijger1 - Dec 27, 2012 om 16:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=ingwebcare schreef op donderdag 27 dec 2012, 16:00]Beste Ron,

Ik wil graag voor je uitzoeken hoe het zit. Kun je ons een bericht sturen via Facebook: http://www.facebook.com/INGnl of Twitter: https://twitter.com/INGnl_webcare.

Mvg,

Linda
ING Webcare team

Hebt u ook nog een gewoon mailadres? Niet iedereen heeft Facebook of twitter.

ge
door ger.ron - Jan 3, 2013 om 14:34
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ja de ing was er snel bij .De dag daar op werd ik al gebeld dat alles ok was en dat de nieuwe hypotheek op1 januari inging hehe
Kijk op 03-01-2013 op mijn rekening en wat ik al dacht niks veranderd

brainless
door brainless - Jan 3, 2013 om 14:55
324 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ger.ron schreef op donderdag 3 jan 2013, 14:34]Ja de ing was er snel bij .De dag daar op werd ik al gebeld dat alles ok was en dat de nieuwe hypotheek op1 januari inging hehe
Kijk op 03-01-2013 op mijn rekening en wat ik al dacht niks veranderd

Bent u dan al naar de notaris geweest?

tijger1
door tijger1 - Jan 3, 2013 om 15:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Meestal betaal je de hypotheekrente achteraf, dus normaal gesproken moet u eind januari, begin februari het nieuwe bedrag betalen.

Nog afgezien daarvan, u bent op zijn vroegst op de 28ste gebeld, dat het in orde gemaakt zou worden. De incasso voor de nieuwe betaalperiode is dan al klaar gezet, daar kan dan niets meer aan veranderd worden. Dus logisch dat nog het oude bedrag werd geïncasseerd.