grootvader1
door grootvader1 Dec 3, 2015 om 16:42
Geldzaken & recht

Dag kassa, Mijn account op facebook zou ik graag willen opzeggen, maar dat lukt

Mijn account op facebook wil ik opzeggen, maar dat lukt niet.

Mijn prive gegevens wil ik er vanaf halen.

Zijn er nog meer mensen die er last van hebben of ben ik de enige?

Voor ongewenste reclame ed. kan ik dat blokkeren en accounts opheffen.

Facebook blijft mij dagelijks lastig vallen met e-mails om vrienden te zoeken.

Mijn e-mail box wordt dagelijks gevuld met mensen die ik niet ken.

Reeds heb ik geprobeerd om mijn e-mail box te ontladen met vriendschaps verzoeken van mensen die ik niet ken en die mijn

vriend of vriendin willen worden

Hoe moet ik mijn account opzeggen? Op het internet zijn er ook al mensen die met hetzelfde probleem worstelen

 Met vriendelijke groet,

Willem Telman

Sluisweid 2

1991 EV Velserbroek

w.telman.sr@kpnmail.nl

3975 9 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 3, 2015 om 16:45
11572 Antwoorden / 51 Vragen

U bent op een openbaar forum, ik zal de redaktie vragen uw privé gegeven te verwijderen. Dat kan even duren.

mahadma
door mahadma - Dec 3, 2015 om 16:51
11572 Antwoorden / 51 Vragen

Kilk HIER voor instructie hoe je af te melden.

marita567
door marita567 Dec 3, 2015 om 17:05
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@mahadma , Hoe maakt u nu de link ? ik weet niet waar ik op moet klikken

mahadma
door mahadma Dec 3, 2015 om 17:17
11572 Antwoorden / 51 Vragen

Linksbovenaan in het reactievlak staan 5 symbolen, kopieer de link en klik op de tweede van rechts, dan komt er een vlakje, bovenaan kopieer je de link van de site, onderaan maak je het vlak leeg en zet er (bijvoorbeeld) Klik HIER en toets op oké.

edrick3
door edrick3 Dec 3, 2015 om 17:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@marita567, Zo te zien kan je alleen linken in een Antwoord en niet in een reactie. Vreemde zaak. Dan moet je op het schakeltje klikken naast Vet, schuin, onderstreept dat er boven staat.

tenormin
door tenormin - Dec 3, 2015 om 16:56
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Off Topic, mahadma is dat nog steeds onder Contact, de redactie?

Cookies
door Cookies Dec 3, 2015 om 16:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, dat moet nu via 'rapporteer'

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 3, 2015 om 23:54
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Grappig, u wilt uw privégegevens van Facebook verwijderen om ze vervolgens op een druk bezocht openbaar forum te plaatsen.

Gelukkig zijn hier alerte vriendelijke mensen actief die de redactie informeren.

Diewilik

OT yes, een bewerkknop eindelijk!

akkerdistel
door akkerdistel Dec 4, 2015 om 13:01
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dit [b]was[/b] een druk bezocht forum ;-).

tenormin
door tenormin Dec 5, 2015 om 17:37
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, en zo te zien heeft de redactie er ook moeite mee, met de nieuwe site dan: de gegevens staan er toch nog vrolijk op.

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 4, 2015 om 13:03
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Na het afmelden niet meer inloggen of op linkjes in de e-mails klikken, dat hoef je maar één keer te doen en jouw account is opnieuw weer actief. Maak dus een filter aan voor deze mails en laat ze linea recta verwijderen.

Overigens is jouw account niet echt te verwijderen enkel onzichtbaar te maken.

pl
door plebpleb - Dec 4, 2015 om 14:27
113 Antwoorden / 60 Vragen

Als men zich jaren geleden bij 'Schoolbanken' heeft aangemeld...Is 't ook onmogelijk om ervan af te komen en word je automatisch op Google geplaatst...

Zonder toestemming...Heeft iemand 'n tip om er ook van af te komen...

op6wieltjes
door op6wieltjes - Dec 4, 2015 om 17:24
40 Antwoorden / 15 Vragen

Geachte Facebooker, ik ken uw probleem van begin 2014, ik kreeg op een gegeven moment zo genoeg van alle pogingen van Facebook om mij bij hen te houden, ze gooiden zelf de maker van mijn tablet in de strijd, zij zouden al mijn informatie krijgen. Ik wens u heel veel doorzettingsvermogen want het zal u met de hulp van de mensen, die u voor mij antwoorden, lukken. U moet alleen niet raar opkijken als u nog heel lang en aanhoudend vragen krijgt of u deze of die persoon kent. Dat zijn dan volgers van volgers van volgers en ga zo maar door. Alles van Facebook meteen en ongelezen in de prullenbak, deze daarna meteen legen. Het duurt even, tot wel bijna 1 jaar in mijn geval, maar probeer uw nieuwsgierigheid te bedwingen en reageer niet! Veel sterkte gewenst.

tenormin
door tenormin - Dec 4, 2015 om 20:55
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Er zal best een mogelijkheid zijn, op het eind! om van Facebook af te komen; blijft er nog een (groot) probleem over: Google!! Bij uw naam en alles waar u eventueel op gereageert heeft. 't Is prachtig, al die moderne zaken: alleen: hoe kom je er van af. Zag alles vanmiddag op Google over wat ik geplaatst had: inclusief mijn laatste inzending hier! Dus ook deze wordt toegevoegd. Hij is fijn, maar niet heus.

Sorry @plebpleb, lees nu pas uw bijdrage.

diumenge
door diumenge - Dec 6, 2015 om 11:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geweldig. Je prive gegevens van Facebook afwillen halen en ze dan hier op een openbaar forum neer plempen.