av
door averzijl Oct 28, 2011 om 14:11
Geldzaken & recht

Eind nota canaldigitaal

ik ben sins 1.september gulukkig van canaldigitaal af maar de problemen zijn niet opgelost ik kreeg een inkasso buro op mijn nek omdat ik ten onrechten kosten die zij afgesreven
hadden heb ik gestoneerd en de machtiging ingetrokken
ik ben aan telefoon en aangetekende brieven al 134+28 e
kwijt als ik bel leggen zij de telefoon neer brieven komen nooit aan zelfs niet aangetekend antwoord het moet schriftelijk wat geen nut heb ik heb het inkasso buro gebeld
waar het bedrag van is dat moet uw met hun uit zoeken
ik heb onder protest betaald het inkasso buro moet ons verhaal ook behandellen al dus het atvokaten buro
van twist in s,gravendeel maar dat is niet gebeurd
waar om kan de kosument ook geen inkasso buro inschakellen ik eis een eindafrekkening ik zie dit als dief stal hebben wij als klant geen recht in nederland ik wil mijn
recht en excuses voor het onbeschoften gedrag telefoon neerleggen dikwels geen beeld wel betalen in de wacht soms wel een uur 15.e cent per minuut kan hier bij het program eens aandacht aan besteed worden

358 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wolfenjong
door wolfenjong - Oct 29, 2011 om 12:24
859 Antwoorden / 10 Vragen
0

Hallo

Daar u niet goed omschrijft waar het probleem precies over gaat, kunnen we zo moeilijk advies geven, maar vaak ontstaan deze problemen door dat u geld, te snel storneert, terecht of niet, en u niet even af wacht, en zelf even op de site gaat en inlogt met ''mijn canaldigitaal '' daar kunt u namelijk zien in u account of zaken al verwerkt zijn of niet, en daar gaan vaak 5 a 6 weken overheen voor dat deze dan gecorrigeerd worden.
En inderdaad, niet aangetekende brieven komen daar nooit aan, dat is ook mijn ervaring in deze, maar aangetekende met bewijs van ontvangst meestal toch wel.

En hier word u alleen geholpen door een vrijwilliger via vraag en beantwoord, en dus niet door de redactie van Kassa zelf.

Succes er mee.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer