Hw
door Hw2k Nov 18, 2016 om 15:37
Geldzaken & recht

Heb ik recht op vergoeding bij tele2?

Mijn tele2 abo voor 3 in 1(internet/tv/bellen) eindigdde op 20/08/16. voor die tijd belde ik klantenservice van tele2 op te zeggen, toen praatte een medewerker me aan met een aanbieding voor een nieuw abo voor 1 jaar met eerst 3 maanden voor €11,- daarna €32,- (maar late blijkt op factuur ik moet €13,- betalen ipv €11,) Ik ben ingegaan. tele2 heeft netje bevestiging van nieuw abo met de toegezegde prijs van €11/€32,-)  me gemaild. Later blijkt abo begint op 26/08/16. 25/08 factuur van tele2 ontving voor periode 20/0816 - 19/09/16 met bedrag van €32,- oud prijs van abo. Ben niet mee eens en stuur ik tele2 mail met vezoek voor correctie maar geen antwoord/reactie gekregen.
29/08 verbrak tele2 zijn diensten en sluit het verbinding uit. Bellen naar tele2, mens zei er nog geen betaling ontvangen. Ik legde uit, factuur is niet in order. Ze stuurde alsnog een factuur met €5,28 (voor het koppelde periode van 20/08 - 25/08) Ik heb direct betaald maar verbinding hervat na 5 dagen. Ik deed een klacht bij tele2 voor vergoeding wegens onterecht lijn afgesolten, bevestiging ontving, werd binnen 30 dagen in behandeling. 
Een nieuw factuur in september ontving, daarin wordt €28,- heraansluiting kosten gevraagd. 

Heb ik recht om een vergoeding wegen onterecht lijn afgesloten en heraansluiting kosten kwijtschelden? 




1882 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 18, 2016 om 15:47
16883 Antwoorden / 202 Vragen
0

Ja, u heeft recht op compensatie want zoals ik het lees blijft tele2 in gebreke om de met u gesloten overeenkomst na te leven. Zij kunnen u geen kosten in rekening brengen voor door henn zelf gemaakte fout(en).

Doen een klacht in bij www.consuwijzer.nl 

simon55
door simon55 - Nov 18, 2016 om 15:50
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Lees toch eens alle klachten over tele 2 doodziek wordt je toch van zo n waardeloos bedrijf

aurora1
door aurora1 - Nov 19, 2016 om 12:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

"Een medewerker praatte u aan"? U heeft zich iets laten aanpraten en vast omdat het allemaal wel voordelig klonk. Voortaan nergens op in gaan als u niet eerst e.e.a. uitgezocht heeft en als u iets wilt opzeggen dat dan ook maar doen. Voortaan ook niet eerst rekeningen niet betalen voordat u aan een ingebrekestelling heeft gedaan.

Hw
door Hw2k - Nov 19, 2016 om 12:53
11 Antwoorden / 4 Vragen
0

@GERRITALTENA  ik heb 07/10/16 klancht ingediend voor het gebreke van diensten, maar werd afgewezen, wat moet ik doen? 


Hw
door Hw2k - Nov 19, 2016 om 12:59
11 Antwoorden / 4 Vragen
0

bericht van tele2 als volg: 

Wij hebben je klacht in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.

 

Helaas heb ik geconstateerd dat je klacht al eerder in behandeling is genomen, maar dat deze is afgewezen omdat de kosten geheel terecht waren. Ik kan je aanvraag daarom niet opnieuw in behandeling nemen.


Ik hoop dat ik je zo voldoende geïnformeerd heb.

Met vriendelijke groet,

 

<Voornaam>

Klantenservice Tele2

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer