Ro
door Rodney2023 Sep 25, 2024 om 13:15
Geldzaken & recht

Hoe voorkom je dat achmea jou verdacht maakt als je een klacht hebt over je externe advocaat?

Wij hebben iemand gekregen die ons soort zaken nooit gedaan heeft. Ook niet afgestudeerd in de juiste richting. Hoe los je zoiets nou op met achmea?

1051 7 Rapporteer

Ro
door Rodney2023 - Sep 25, 2024 om 13:17
1 Antwoorden / 1 Vragen

Toewijzing is door achema gebeurd en niet door ons.

ju
door juliomariner - Sep 25, 2024 om 13:19
1386 Antwoorden / 2 Vragen

Wat bedoelt u met verdacht maken door Achmea.

Wat is hun reactie als u aangeeft geeft geen vertrouwen te hebben in de aangewezen advocaat?

Thijs12
door Thijs12 - Sep 25, 2024 om 13:42
613 Antwoorden / Vragen

Waar ben je voor verdachte?
Dan moet er toch ook een aanklacht tegen jou zijn.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 25, 2024 om 13:56
7385 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt het  juridisch Loket hierover waarschijnlijk nog  raadplegen.

https://www.juridischloket.nl/contact/

sira
door sira - Sep 25, 2024 om 15:50
2568 Antwoorden / 24 Vragen

Voor welke richting heeft de advocaat tijdens zijn stage gekozen?

Re
door Reinier182 - Sep 25, 2024 om 20:30
246 Antwoorden / Vragen

Wat moeten de vrijwilligers met deze informatie? Een Achmea en niet afgestudeerde in verkeerde richting? Was de persoon advocaat of niet? Verder Achmea is een groot bedrijf met vele namen en richtingen dus om welke Amchmea afdeling of verzekering gaat het. Hoe wil je adviesen en juiste informatie krijgen met deze onduidelijke informatie. Probeer kort goed uit te leggen wat het probleem is en waarover. Dan kunnen ze je de juiste richting wijzen.

Redacteur
door Redacteur - Sep 26, 2024 om 10:31
1075 Antwoorden / 62 Vragen

Deze vraag gaat dicht. Waag gerust een nieuwe poging als je in staat bent om het één en ander zo te formuleren dat men er daadwerkelijk iets mee kan, dit is compleet zinloos in deze vorm. Nul informatie, nul context, niks.

Vermoed bovendien dat de topicstarter dezelfde is als degene die eerder deze week de volgende vraag heeft geplaatst: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/garantie-verzekeringen/wie-heeft-er-hier-ervaring-met-het-indienen-van-een-klacht-bij-achmea-en-heeft-tips-voor-ons?id=608302