ka
door karinl76 Oct 2, 2014 om 10:16
Geldzaken & recht

Staatsloterij

hallo

Ik las vorige week over fraude bij de trekkingen van de staatsloterij. Hoe staat het daar nu mee? Is alles opgelost en kan je nu weer voor 10 oktober met gerust hart loten kopen? Of kan je beter nog wachten tot alles is uitgezocht?

411 2 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Oct 2, 2014 om 12:39
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Ja hoor, KLIK er zijn, op dit moment geen redenen om aan te nemen van niet.

edrick3
door edrick3 - Oct 2, 2014 om 12:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo karinl76,

De Kansspelautoriteit doet een onderzoek (wat dat dan ook moge betekenen).
Het/een betreffend artikel kun je hier vinden.

Met vr.gr.