ma
door maron Feb 27, 2013 om 03:21
Geldzaken & recht

Uurloon hondenwachter

ik vroeg me zo af, hoeveel verdient een baan als
honden wachter ongeveer?
van heel veel beroepen kun je dat wel terug vinden op internet, maar niet van een honden wachter / controleur.
wel vreemd, want het is voor bijna niemand een onbekende baan.
ik ben er heel erg benieuwd naar.

1316 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 27, 2013 om 03:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is dit consument gerelateerd?! Uitlaatservice?!

ve
door verwijderd - Feb 27, 2013 om 08:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is/doet een hondenwachter?

ve
door verwijderd - Feb 27, 2013 om 08:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens bij de kosten die gevraagd worden bij een uitlaatservice, vast wel op internet te vinden.

ve
door verwijderd - Feb 27, 2013 om 08:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

In ieder geval het wettelijke minimumloon en dat weer gerelateerd naar het aantal werkuren / leeftijd.

ve
door verwijderd - Feb 27, 2013 om 09:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een hondenwachter is een buitengewoon opsporingsambtenaar (boa).

"Wat je als BOA verdient is voornamelijk afhankelijk van de overheidsinstelling waarvoor je werkzaam bent en de functie die je bekleedt. Het kan namelijk zijn dat je als parkeerwachter meer of minder verdient dan een boswachter. Het salaris ligt gemiddeld rond de €2672 bruto per maand. Ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn sterk afhankelijk van de overheidsinstelling waarvoor je werkzaam bent en van je functie."
(* *)

ve
door verwijderd - Feb 27, 2013 om 12:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

OK, weer wat geleerd.

ve
door verwijderd - Feb 27, 2013 om 13:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

hutch schreef op woensdag 27 feb 2013, 09:06: Een hondenwachter is een buitengewoon opsporingsambtenaar (boa).

"Wat je als BOA verdient is voornamelijk afhankelijk van de overheidsinstelling waarvoor je werkzaam bent en de functie die je bekleedt. Het kan namelijk zijn dat je als parkeerwachter meer of minder verdient dan een boswachter. Het salaris ligt gemiddeld rond de €2672 bruto per maand. Ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn sterk afhankelijk van de overheidsinstelling waarvoor je werkzaam bent en van je functie."
(* *)

bedankt hutch, voor je duidelijke antwoord. hier kan ik goed verder mee.

ve
door verwijderd - Feb 27, 2013 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is het de controleur van de gemeentelijke honden controle, zo ja dat is geen vaste baan bij de gemeente die wordt via bepaalde personen van finacien gedaan om dit niet het hele jaar door gedaan wordt. Misschien grote gemeent wat tijd daar voor nodig hebben dat zij wel hebben, maar dat is mij niet bekent. De kleinere gemeente in elk niet.

ve
door verwijderd - Feb 28, 2013 om 03:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op woensdag 27 feb 2013, 14:25: Is het de controleur van de gemeentelijke honden controle, zo ja dat is geen vaste baan bij de gemeente die wordt via bepaalde personen van finacien gedaan om dit niet het hele jaar door gedaan wordt. Misschien grote gemeent wat tijd daar voor nodig hebben dat zij wel hebben, maar dat is mij niet bekent. De kleinere gemeente in elk niet.

geen vaste baan?, wat jammer, het leek me nu echt iets voor mij.
een BOA curses volgen en dan..
weet zeker dat ik er goed in ben :(

ve
door verwijderd - Mar 2, 2013 om 01:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat heeft dit met de consument van doen, dat ontgaat mij even, is toch niet consument gerelateerd, of toch wel?