Vragen gesteld door: fishman1964
-
DatumCategorieTitelTekst
-
May 22, 2012 om 19:04
Ik heb met kerst 2011 2 dezelfde acer notebooks gekocht.
(totaalbedrag 1600,-)
één van de notebooks is afgelopen week voor de 4x defect geraakt. het euvel is telkens een defecte harddisk. bij de 3e keer heeft de technische dienst van de leverancier én de reparatieservice van acer de gehele notebook nagelopen en getest. nu heeft deze het dus wéér begeven. (dus de 4x in 5 maanden tijd) wat ... Lees meer -
Jan 29, 2010 om 14:07
Wij hebben 3 weken geleden onze tv ter reparatie aangeboden bij de harense smid. na een week kregen wij telefoon met de mededeling dat de tv niet gerepareerd kan worden omdat de onderdelen niet meer gemaakt worden en dat zij een omruilvoorstel hebben neergelegd bij de fabrikant (philips). wij hebben indertijd extra garantie bijgekocht dus alles valt onder deze garantie. nu duurt dit alles al 3 wek ... Lees meer
-
Jun 2, 2009 om 13:08
Sinds kort hebben wij een andere auto gekocht. we zijn er heel tevreden mee echter stoort mij één ding; de voorruit..
deze is de loop der jaren heel lichtjes bekrast geraakt en daardoor krijg ik de ruit niet meer mooi schoon. het lijkt of er wat vetdeeltjes in de krasjes/veegjes in de ruit blijven zitten. iedereen kent het wel denk ik, het bereik van de ruitenwissers blijft na verloop van tijd ... Lees meer -
May 22, 2009 om 13:32
Hallo,
wij hebben in de aanrecht een spoelbak met een extra groentebakje erlangs. nu zit hier een inzetbakje in van kunststof maar dit bakje gaat kapot. weet iemand waar ik dergelijke bakjes kan bestellen?
Lees meer -
Feb 16, 2009 om 14:44
Wij hebben een serre waarin constant schimmel op de onderkant van de muur zit.
sinds een half jaar ligt er nu een tegelvloer in en het lijkt dat het hierdoor zelfs nog erger wordt.
de ventilatie van de serre is open. we merken dat de serre in de winter erg vochtig is ( de aluminium constructie van de serre voelt ook erg koud aan en er staat condens op. tevens helpt het natuurlijk niet ... Lees meer -
Jun 23, 2008 om 14:13
Wij hebben 4 weken geleden een bestelling geplaatst via genoemde site.
om een lang verhaal kort te maken; de zaak waar wij eten van zouden krijgen bleek failliet. kontakt opgenomen met thuisbezorgd.nl via e-mail en zij schreven dat wij binnen 10 dagen ons geld zouden terugkrijgen. inmiddels is het dus 3 weken verder en zij antwoorden nu in het geheel niet meer op onze mails. er is geen telefoon ... Lees meer -
Feb 10, 2008 om 11:16
Heb in april 2005 een nad versterker aangeschaft voor mijn surroundsysteem. nu na nog geen 3 jaar begeeft het apparaat het helemaal. kan ik hier nog iets claimen bij de detaillist? het apparaat kostte me €. 800,-, lijkt me dat ik toch wel mag verwachten dat een dergelijk duur apparaat wel wat langer meegaat dan 3 jaar....
Lees meer