Vragen gesteld door: tjj
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Apr 8, 2008 om 18:28
in novermber 2007 ben ik benaderd door dhr. t boone van vodafone met de vraag of ik een abonnement van e4,95 per maand wilde hebben. dit leek mij wel iets. er is mij toe gezegd dat ik 125 belminuten en 75 sms zou krijgen, maar tot aan de dag vandaag heb ik nog steeds niet het juiste abonnement. elke keer wordt er een verkeerd bedrag van de rekening afgetrokken en ik blijf aan het storneren ... Lees meer
-
Sep 23, 2005 om 20:27
wij zijn overgegaan naar home telefonie, het zou eerst in juni al gebeuren maar het was nog niet perfect aldus home.
nu dus krijgen we een brief met de melding:
home telefonie voldoet nu aan de hoge kwaliteitseisen die wij eraan stellen. ... Lees meer -
Apr 7, 2004 om 19:10
We hebben een brief gestuurd naar de afdeling klantenbeheer van de wehkamp. vervolgens kregen wij dit antwoord terug.
naar aanleiding van uw klacht op een door ons geleverd matras,delen wij u het volgende mede.
uw matras kan worden opgehaald ter beoordeling, hiervoor kunt u telefonisch een afspraak maken. indien na beoordeling geconstateerd word dat de klacht door verkeerd ge ... Lees meer -
Mar 30, 2004 om 20:02
In september 2003 hebben wij 2 nieuwe matrassen gekocht bij whekamp.
maar nu ruim 6 maand later ligt een matras door. als mijn man op z'n zij gaat liggen voelt hij de lattenbodem.
ik heb whekamp gebeld en kreeg te horen dat ze geen garantie geven op matrassen van 99,00 euro per stuk. verder zei de mevrouw dat dit geen matras was voor zwaardere personen, maar voor een kind.
maa ... Lees meer