ni
door ninapliek Apr 30, 2014 om 10:48
Huishouden & energie

Aanschaf meubels

op eerste paasdag 2014 hebben wij bij Leen Bakker nieuwe meubels besteld tegen de normale prijs.
Ze worden op 26 mei geleverd.
Afgelopen zondag kregen wij een folder in de bus en daarin stond een deel van onze meubels met aanzienlijke korting.
Het scheelt 140.00.
Hebben wij gewoon pech of kan ik naar de winkel gaan en die korting nog bedingen?
Wij hebben 25% van het aankoop bedrag al betaald ongeveer 350.00
Zijn daar misschien wettelijke regels voor?

Met vr gr Nina

516 5 Rapporteer

kaasbroodje
door kaasbroodje - Apr 30, 2014 om 11:21
937 Antwoorden / 2 Vragen

U kunt het altijd vragen, maar u heeft nergens recht op.

Leuke vergelijking vind ik altijd:
Als het duurder was geworden, had u dan ook bijbetaald als ze daar om vroegen ;)

Maar je kunt het altijd vragen, zeker als u dit vriendelijk doet dan heeft u kans dat u een (deel) korting ontvangt.
Niet geschoten is altijd mis.

me
door mein33 - Apr 30, 2014 om 11:30
5658 Antwoorden / 28 Vragen

U kunt, helaas voor u, geen aanspraak maken op de korting die enkele dagen later ingaat.
U kunt natuurlijk altijd proberen nog iets te regelen, maar de winkelier is hiertoe niet verplicht.

ni
door ninapliek - Apr 30, 2014 om 12:03
3 Antwoorden / 3 Vragen

Dank jullie wel kaasbroodje en mein33 voor het reageren.
Ik ga het a.s weekend vriendelijk vragen en wie weet?
En kaasbroodje;ik vind je vergelijking erg leuk maar in deze geldt;ons bin zuunig,zeker in deze tiet!;)

tenormin
door tenormin - Apr 30, 2014 om 12:52
16930 Antwoorden / 108 Vragen

Ach, misschien met een kleine, ludieke actie terug naar Leen: een 'oud' Paasei geven en vragen om alsnog in aanmerking te mogen komen voor hun nu geldende korting. Wie weet?

edrick3
door edrick3 - Apr 30, 2014 om 14:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ninapliek,

.....Zijn daar misschien wettelijke regels voor?.....

Ja, koop = koop!

Is natuurlijk een sneu gevoel, maar is niet anders.
Het had ook duurder kunnen worden.
Maar zoals al aangegeven: je kunt het altijd aankaarten.
Weet dat Leenbakker nog wel eens coulant wil zijn in dit soort zaken.
Nooit geschoten is altijd mis.

Met vr.gr.