sh
door sh472299 Sep 9, 2015 om 18:09
Huishouden & energie

Afstandsbediening

Ik heb inmiddels meerdere malen aan de aannemer die ons nieuwbouw appartementencomplex gebouwd heeft gevraagd om terug storting van het geld voor de verkeerd geleverde afstandsbediening voor de mechanische ventilatie en een absoluut overbodige afstandsbediening, om dat ik er al één heb. Ze reageren nergens op, hoe kan ik verder?

4077 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 9, 2015 om 18:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sh472299,

Is die afstandsbediening apart betaald of zat dat gewoon bij de bouwsom in?
Bedoel je met verkeerd geleverd dat je hem niet nodig hebt omdat je zelf al een afstandsbediening hebt?
Als dat ding bij de bouwsom inzit zullen ze niet gaan terugbetalen.

Met vr.gr.

costnix
door costnix - Sep 9, 2015 om 18:54
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij mijn mechanische ventilatie werd er standaard TWEE afstandsbedieningen geleverd
Een tweede afstandsbediening is best handig. Ik heb er één in de keukenmengkraan en één in de badkamer op 1 hoog.

sh
door sh472299 - Sep 10, 2015 om 08:50
8 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 9 sep 2015, 18:39]Hallo sh472299,

Is die afstandsbediening apart betaald of zat dat gewoon bij de bouwsom in?
Bedoel je met verkeerd geleverd dat je hem niet nodig hebt omdat je zelf al een afstandsbediening hebt?
Als dat ding bij de bouwsom inzit zullen ze niet gaan terugbetalen.

Met vr.gr.

sh
door sh472299 - Sep 10, 2015 om 08:50
8 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=sh472299 schreef op woensdag 9 sep 2015, 18:09]Ik heb inmiddels meerdere malen aan de aannemer die ons nieuwbouw appartementencomplex gebouwd heeft gevraagd om terug storting van het geld voor de verkeerd geleverde afstandsbediening voor de mechanische ventilatie en een absoluut overbodige afstandsbediening, om dat ik er al één heb. Ze reageren nergens op, hoe kan ik verder?

sh
door sh472299 - Sep 10, 2015 om 08:54
8 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=sh472299 schreef op woensdag 9 sep 2015, 18:09]Ik heb inmiddels meerdere malen aan de aannemer die ons nieuwbouw appartementencomplex gebouwd heeft gevraagd om terug storting van het geld voor de verkeerd geleverde afstandsbediening voor de mechanische ventilatie en een absoluut overbodige afstandsbediening, om dat ik er al één heb. Ze reageren nergens op, hoe kan ik verder? Deze afstandsbediening is er op aanvraag extra bij geleverd en er moest € 95,00 voor betaald worden. Weg gegooid geld als ik beter was voorgelicht door de aannemer.

pi
door pieterwolters - Sep 10, 2015 om 09:19
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je die zelf aangevraagd? En zo ja, op basis waarvan heb je die keuze gemaakt?

ro
door ron530 - Sep 10, 2015 om 09:22
4084 Antwoorden / 17 Vragen

[quote]Deze afstandsbediening is er op aanvraag extra bij geleverd en er moest € 95,00 voor betaald worden. Weg gegooid geld als ik beter was voorgelicht door de aannemer.

De tweede afstandsbediening is er op aanvraag bijgeleverd, u zal er dus zelf om gevraagd hebben. Dat u verkeerd voorgelicht bent snap ik niet helemaal want de aannemer heeft aan uw wens voldaan. In uw geval geldt koop is koop en kan niet meer ongedaan gemaakt worden.

audb
door audb - Sep 11, 2015 om 17:39
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Werkt de afstandsbediening niet dan is er sprake van een verkeerde levering en moet de aannemer deze vergoeden.
Is het echter een werkende maar u wil hem achteraf toch niet hebben dan is het niet de probleem van de aannemer

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is