jo
door jonkman22 Jun 26, 2006 om 19:28
Huishouden & energie

Artikel besteld bij Leen Bakker maar nu in de aanbieding

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het volgende? Wij hebben 2 weken geleden een aantal artikelen bij Leen Bakker besteld. Vandaag kregen wij door dat het binnen is, maar ook de folder dat het nu in de aanbieding is. Volgens mij hebben wij juridisch gezien geen enkele aanspraak. Maar denken jullie dat er mogelijkheden zijn om dit met hun te bespreken of er nog iets mogelijk is? Heeft iemand ervaring?

Alvast bedankt!!!!

17597 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 26, 2006 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Leen Bakker doet niet moeilijk in deze dingen.

Even bellen en vragen om de aanbiedingsprijs. Anders niet ophalen ofwel ter plekke terugbrengen.

Het zou me niet verbazen als u uw bestelling ophaalt u automatisch de aanbiedingsprijs wordt berekend, hebt u al betaald dan krijgt u waarschijnlijk het verschil retour.

succes

ve
door verwijderd - Jun 26, 2006 om 23:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag mevr./hr. Jonkman,

"Service staat bij ons hoog in het vaandel. En die service stopt niet als u bij ons de winkel uitloopt."

Dit is een leus die Leen Bakker gebruikt. Ik zou zeggen, stap eens naar LB toe en leg uw probleem daar eens neer. Als zij hun leus waarmaken, heeft u uw korting binnen.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Jun 26, 2006 om 23:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Off topic:

Geweldige avatar Hutch!

ve
door verwijderd - Jun 30, 2006 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou ik had dat ook met de bestelling van vinyl , heb toen een brief geschreven naar het hoofdkantoor en kreeg toen al snel bericht terug dat ik het verschil zo snel mogelijk bij een Leen Bakker kon ophalen ! Dus snel een brief schrijven , en hopelijk lukt jou het ook ?

Succes

ve
door verwijderd - Jun 30, 2006 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij kun je het krijgen tegen de nu geldende prijs en dat is de aanbieding.
Volgens mij doen ze daar niet moeilijk over en je koopt het nu, niet twee weken terug, de koop wordt nu gesloten bij deze prijs.

ve
door verwijderd - Jun 30, 2006 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor

Wij hebben een aantal weken geleden twee stoeltjes besteld en op het moment ( een week later) dat ze binnen kwamen waren ze in de aanbieding.Was geen probleem wij kregen ze gewoon mee voor de aanbiedings prijs.

Sterker nog , ze zei zelfs nog al waren ze uit voorraad leverbaar geweest en de aanbieding is binnen twee weken na de koop dan mag je nog  gebruik maken van de aanbiedingsprijs Dit was volgens haar wettelijk bepaald?????

ve
door verwijderd - Jun 30, 2006 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jaren geleden had ik ook dit probleem.Ik heb toen de artikelen terug gebracht.En de artikelen opnieuw aangeschaft.De verkoopster stond raar te kijken van de prijs, maar ik kreeg mijin  geld terug. Zoals op de kassabon  stond. Lijkt me normaal.Ik had het toen al gekocht dat is natuurlijk anders als je het besteld hebt.maar ik indt dat je het nu voor de aanbiedingsprijs moet kunnen kopen. Anders zal ik het terugbrengen,  en opnieuw aanschaffen.

ve
door verwijderd - Jun 30, 2006 om 18:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

tuurlijk kan dat wanneer de folder uit is b.v. op een woensdag koop je een produkt en op zaterdag krijg je folder waar in staat dat die afgeprijsd is of in de aanbieding dan krijg je het verschil terug binnen 7 dagen ik heb het zef namelijk meegemaakt ging er mee terug volgens de bedrijfsleider kon dat niet ik heb toen gelijk naar de service nummer gebeld en het kon gewoon wel maar de leider deed er moeilijk over ik heb gewoon prijsverschil teruggekregen en immers je hebt het nog besteld dan moeten ze het zowieso doen leenbakker zelf doet er niet moeilijk om maar het personeel wel.

veel succes,

ve
door verwijderd - Jun 30, 2006 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb heel ( HEEL ) vroeger een kast gekocht bij Leenbakker en betaald. ik had het zelfde als U. Ikw as Boos terleurgesteld en ben terug gegaan. Ik zeg ik hebeen kast gekocht en betaald en gisteren kreeg ik deze folder en was hij 100,00 Gulden. U medewerker had wel tegen mijn kunnen zeggen koop hem morgen is hij 100,00 gld goedkoper. ( aanbieding ) Ik heb mijn 100,00 gld ( hij was in de aanbieding 100,00 gld ogedkoper ) terug gehad. Dat was wel al een aantal jaeren geleden. Maar wie niet waagd die niet wint.

Probeer het en succes groet Lena

ve
door verwijderd - Jun 30, 2006 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vorig jaar heb ik een stereomeubel voor mijn zoon gekocht bij Leen Bakker welke een week later in de aanbieding was. Ik ben terug gegaan en kreeg zonder probleem het verschil in prijs terug. Prima service.

ve
door verwijderd - Dec 14, 2006 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Leen bakker heeft de service regel dat iets dat binnen 7 dagen nadat u het heeft gekocht in de winkel (dus gaat gebruiken, want als je het wilt bezorgen op een bepaalde datum dan heb je het al eerder aangeschaft dus geld de dag van levering als aankoopdatum) Dat je met de kassabon en de folder naar de winkel kunt gaan om het prijsverschil terug te krijgen.

succes!