Jonne11
door Jonne11 Jan 20, 2014 om 19:24
Huishouden & energie

Badkamer van Molenaar(Prominent)

Mijn ouders willen hun bad laten verwijderen en daarvoor in de plaats een kant en klare douchecabine met stoeltje laten plaatsen. Folder gehad van de firma Molenaar in Best, zitten bij Prominent in. Deze renovatie is klaar in één dag wat mijn ouders aanspreekt daar ze op een leeftijd zijn dat een week hak- en breekwerk ze niet aankunnen. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze firma of eventueel een andere firma weet die dit in één dag doet. Kan namelijk geen recencies vinden.

7084 3 Rapporteer

hutch
door hutch - Jan 20, 2014 om 19:52
4515 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=mariken7 schreef op maandag 20 jan 2014, 19:24]Kan namelijk geen recencies vinden.
Klik * hier *:

"Molenaar welzijn staat in vele dagbladen met de advertentie, wij plaatsen een veilige douche in 1 dag, dus even bellen, leuke folder, contact opgenomen deze week 41 van 2013 en twee dagen later een vertegenwoordiger in huis, hij kijk en meet een keer maakt een foto, gaat zitten en zegt het kost 8.000 euro, ik zal het verkoopcontract even voor u opmaken. Zonder blikken of blozen, ik dacht nee toch dat kan toch niet, zo maar zieke mensen even een contract laten tekenen. de plaatselijke aannemer vroeg maar 2.900 euro. De reinste oplichting als je het contract maar tekent, voor de rest hebben ze bij die firma niks met je op, OPDOEKEN!"

Al hoewel uw ouders het in één dag geklaard willen hebben, zou ik toch maar eens bij meerdere aannemers een offerte opvragen.

Persoonlijk zou ik nooit in zee gaan met een 'bedrijf' dat handelt zoals hierboven aangegeven.

zoekster
door zoekster - Jan 20, 2014 om 20:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Bij verschillende bedrijven een offerte opvragen.

Neem altijd een bij het CBW aangesloten bedrijf. Vraag ook hoeveel er moet worden aanbetaald. En niet eerder de totale som betalen dan wanneer de douchecabine helemaal is geïnstalleerd. Maak daarover goede afspraken, lees ook de algemene voorwaarden achterop het contract goed door, voordat er iets wordt getekend.
Gaat er toch iets onverhoopt wat mis, dan een procedure bij de Geschillencommissie wonen aanspannen.

pe
door peterdeleeuw - Jul 10, 2014 om 11:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

[edit - redactie]