Bank jencikova
Wij hebben zeer slechte ervaringen met Jencikova op dit moment zijn we ons geld en de bank kwijt en er wordt niet op brieven gereageerd wat moeten we doen en wie heeft nog meer slechte ervaringen met dit bedrijf.
Ik heb geen ervaring met jencikova, er zijn wel meer meubelwinkels die zo halsstarig reageren. vaak is het een kwestie van een lange adem. zoekt u een manier om dit op te lossen dan kan ik u verwijzen naar de rubriek meubelen en lees hierbij vooral de antwoorden op de vragen van seat en sofa's hier worden al diverse tips aangedragen inzake hoe dit op te lossen.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem met Jencikova. Ik heb een kast gekocht vorig jaar 5 juli 2003, inmiddels hebben ze deze vier keer bezorgd, allen waren zwaar beschadigd. ik heb hen aangetekende brieven gestuurd om de koop te ontbinden, hierop wordt niet gereageerd. Ik heb gebeld, diverse keren, niemand belt me terug. Ik krijg geen contact met managers of wie dan ook. Teruggaan naar de winkel helpt niet, ze verwijzen me naar het hoofdkantoor. Ja, we kwamen in de winkel dreigend over, ze wilden wel de politie bellen. Ik sta op het punt een advocaat in te schakelen om de koop ontbonden te krijgen. Hoe kan ik nog van een kast genieten, waar zoveel ellende aan verbonden zit. jurrina
Bij welk filiaal hebben jullie de kast gekocht? Wij hebben nu onze rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. We krijgen totaal geen reaktie, de laatste aangetekende brief hebben we 26 maart verstuurd. We zijn ons geld kwijt en we hebben geen bank, dit is toch oplichting. Wij hebben ook meerdere malen gevraagd ons geld terug te storten. Wij hebben er al zoveel energie inzitten en enorm veel ergenis en tijd door de brieven die we steeds versturen. Inderdaad naar de winkel gaan heeft ook geen zin daar lachen ze je gewoon uit. vr.gr.Ineke
reactie:bank en kastje jencikova
beste mensen,
als alles niet helpt probeer dan www.boycot.nu. Uit nieusgierigheid keek ik op de site en heb mijn klacht over Practica er op laten zetten, zij hebben direct naar P. gemaild en het resultaat was snel. Binnen 48 uur kreeg ik alsnog gelijk Veel succes, hauwert
Inmiddels heb ik een vijfde kast geleverd gekregen, ook deze is teruggestuurd. Er zaten kieren tussen het gepersde hout, inderdaad volgens de leveranciers was dit niet normaal, mijn reden tot weigering was gegrond. jencikova heeft me een brief gestuurd voorafgaand aan de levering. Als deze vijfde kast niet deugde, wat hen onwaarschijnlijk leek, kreeg ik mijn geld terug. 100 euro aanbetaling te verstaan. Ik wacht daar nu twee weken op en ben erg benieuwd. De kast is gekocht in Groningen en de verkoopster vinden het ook errrruuuggg vervelend, maar iets regelen voor mij als klant, ho maar. Ik wens een ieder van succes met Jencikova, ik heb al mijn vrienden, kennissen en familie ontraden ooit daar iets te gaan aankopen. jurrina
Op 07-05-2004 gaf ik de tip om de klacht met volledige omschrijving te plaatsen op www.boycot.nu.
Ik heb daar vrij snel een adekwate reactie van Practica over mijn stinkende bank gekregen.
Veel sterkte, groet hauwert
Hebben jullie inmiddels al een reactie van Jencikova?
Wij hebben ook een zeer slechte ervaring met Jencikova. Vorig jaar oktober hebben we een bank gekocht en na twee maanden een klacht ingediend. We hebben diverse malen gebeld, faxen en brieven gestuurd (t.a.v. de directie), maar er wordt niets mee gedaan en we krijgen geen reactie. Enige verschil is volgens mij dat jullie de bank en het geld kwijt zijn en wij de bank nog hebben. We zijn benieuwd hoe dat bij jullie gegaan is, hebben ze de bank meegenomen om te repareren en vervolgens niets meer laten horen? Bij ons is 3 maanden geleden iemand komen kijken naar de bank, maar sindsdien hebben we niets meer gehoord en hebben we alweer diverse brieven gestuurd en geen reactie tot op heden.
Inmiddels is de maat vol (voldoende tijd geboden de klacht op te lossen) en willen we ons geld terug. Eventueel via rechtsbijstand, maar ik heb het idee dat ze daar ook niet gevoelig voor zijn. Graag horen we van jullie hoe het is afgelopen met jullie bank.
Wij hebben onze rechtsbijstandverz. ingeschakeld en via de kantonrechter in het gelijk gesteld Jencikova moest ons het bedrag van de bank terug betalen dit is inmiddels via de deurwaarder geregeld.
Wij hebben ook een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Met name bij de levering van het meubilair. Volgens afspraak zouden de meubels op de eerste verdieping worden afgeleverd, maar de heren wilden dit echter niet doen. Een van de heren vond het zelf nodig om mij te intimideren. Uiteindelijk zijn ze met de meubelen weer verdwenen. De aanbetaling proberen we nu terug te krijgen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Dealhunter Lidl aanklagen
Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?
Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer