li
door lisettel Jul 6, 2015 om 13:27
Huishouden & energie

Bankstel

Hallo ,
16augustus 2014 hebben wij een bankstel gekocht bij Chateau dÁx (piet Klerx) Toen het werd geleverd was er van alles mis mee. Ze zouden na veel verveel een nieuwe bank bestellen, dat was 5 maart 2015. Nu hebben wij hem nog niet ontvangen en op mailtjes wordt niet of nauwelijks op gereageerd! Ik weet niet wat ik verder moet doen, kan iemand mij hier iets meer over vertellen

970 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2015 om 13:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo lisettel,

Dat duurt allemaal al véél te lang.
Je had al veel eerder actie moeten ondernemen.

Lees wat Consuwijzer er over schrijft: klik hier.

'Wat moet ik doen als een product niet goed is'



Suc6

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2015 om 13:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Piet Klerkx is aangesloten bij het CBW. Klik hier ter info.
Je zou dus - als je er niet uitkomt - naar de geschillencommissie kunnen stappen.

Suc6

mahadma
door mahadma - Jul 6, 2015 om 13:45
11572 Antwoorden / 51 Vragen
0

Stuur ze een gelijke email + aangtekende brief, dat u binnen een voor u redelijke tijd of de bank wilt hebben of anders de verkoop gaat ontbinden.

zoekster
door zoekster - Jul 6, 2015 om 13:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Noem wel een vaste datum. Dus bijv. voor 20 juli. Daarna, zo stelt u, is Piet Klerx in verzuim en heeft u het recht de overeenkomst te ontbinden.

li
door lisettel - Jul 6, 2015 om 13:55
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt alllemaal,

Ik ga hier mee aan de slag!

li
door lisettel - Jul 6, 2015 om 14:21
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste mensen,

ik nogmaals de klantenservice gebeld,

en nu ga ik eindelijk mijn geld terug krijgen!

zoekster
door zoekster - Jul 6, 2015 om 14:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=lisettel schreef op maandag 6 jul 2015, 14:21]Beste mensen,

ik nogmaals de klantenservice gebeld,

en nu ga ik eindelijk mijn geld terug krijgen!
Dat is de beste optie!

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2015 om 15:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@lisettel,

.....en nu ga ik eindelijk mijn geld terug krijgen!....
Dat hopen we dan maar.
Kun je een andere bank gaan uitzoeken (maar dat zal wel niet in dezelfde zaak worden, denk ik) ;-)

Met vr.gr.

me
door megasponsor - Jul 6, 2015 om 18:54
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

Plaats je klacht ook op www.klacht.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer