ho
door hoorn23 Oct 9, 2016 om 12:13
Huishouden & energie

Belbus

Nadat  ons bankstel opnieuw is overtrokken en terug kwam bleek het heel erg mis te zijn.
scheve naden, te smalle armleiningen, verschil in hoogte bij rugleuning en van de totale opvulling klopt helemaal Niets.
De 2 reparaarteurs (stoffeerders) hadden hun antwoord mooie voorbereid met: het moet allemaal nog gaan zitten door gebruik. zij wilden het bankstel ook weer meenemen maar dat heb ik geweigerd, omdat ik denk het dan helemaal nooit meer terug te zien.
Zij kwamen aan de deur en leken mij betrouwbaar. Ik hoefde niets aan te betalen maar pas bij de eind oplevering.
De kosten hiervoor heb ik kas betaald en wel € 2000.
Kunt u hierbij wat voor ons betekenen,
Met vriendelijke groet,
W. van Hoorn
[edit persoonlijke gegevens-redactie]

1636 10 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 9, 2016 om 12:17
7211 Antwoorden / 3 Vragen

Ga eerst even uw persoonlijke voor iedereen zichtbare gegevens weghalen via "bewerk".
Belbus: http://kassa.vara.nl/rubrieken/belbus
Contact met Kassa:
http://kassa.vara.nl/pagina/contact

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 9, 2016 om 12:17
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Dan kunt u beter de redactie benaderen . De gegevens vindt u op de site. Dit is een forum van vrijwilligers die naar eer, ervaring, kennis vragen proberen te beantwoorden.

Cookies
door Cookies - Oct 9, 2016 om 12:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het emailadres van de Belbus is Belbus@vara.nl

Hier bereik je de belbus niet.

ha
door hamburger - Oct 9, 2016 om 12:24
84 Antwoorden / Vragen

Zij kwamen aan de deur en leken mij betrouwbaar.

Bepaald geen betrouwbare referenties. Heeft u n a w gegevens?

tijger1
door tijger1 - Oct 9, 2016 om 12:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

"Zij kwamen aan de deur en leken mij betrouwbaar". U moet ook helemaal niets aan de deur kopen.
Voor € 2.000 koop je zowat een nieuw bankstel. En hoe wisten zij dan dat u uw bankstel opnieuw bekleed wilde hebben?

U bent blijkbaar een willig slachtoffer, want u zet hier ook zomaar uw privé gegevens neer.

U bent nu gewoon op een andere manier bestolen.

edrick3
door edrick3 - Oct 9, 2016 om 12:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lekker handig om hier - op een openbaar forum - je persoonsgegevens te vermelden.
Komen er binnenkort nog meer van die 'handige harries' bij je aan de deur voor klusjes: tuin verzorgen, schoorsteenvegen, etc.
En wie betaalt er nu € 2000 contant voor een bankstel bekleden.....
Tja...

tenormin
door tenormin - Oct 9, 2016 om 12:31
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Begrijp ik nu goed dat u aan de deur door colporteurs te overtuigen bent geweest om uw bankstel opnieuw te laten stofferen? Zonder dat u ook maar iets van die lui afwist? En ja, ook nog cash betalen, dus alles lekker zwart. Fijne jongens. Een heleboel mensen lijken betrouwbaar, begrijp alleen niet dat u zoveel geld uitgeeft aan iets/iemand die u helemaal niet kent. De Belbus zal hier echt niet voor op pad gaan, ben ik bang. Wat een zonde geld, beste hoorn23. U kunt uw naam en verdere gegevens weghalen tot een uur na uw vraag, op de bewerk knop, is veel beter voor u.

mathijs_b
door mathijs_b - Oct 9, 2016 om 21:18
641 Antwoorden / 77 Vragen

Ben blij dat u het bankstel terug hebt gekregen! Het had ook erger kunnen aflopen!

ja
door janf43 - Oct 9, 2016 om 21:22
733 Antwoorden / 0 Vragen

De 2 reparaarteurs
dat ziet er indrukwekkend betrouwbaar en deskundig uit...

ph
door philip36 - Oct 10, 2016 om 09:55
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom heeft u betaald als het pas bij de eindoplevering betaald moest worden.
Lijkt me, gezien uw klachten, dat dit geen eindoplevering was.