vi
door virgya Apr 24, 2009 om 14:54
Huishouden & energie

Castello tegelvloer

Ik heb sinds oktober 2008 een Castello tegelvloer in zwart/wit motief. De vloer is na het leggen behandeld zoals voorgeschreven. Nu zitten er vlekken in alsof het lijkt dat de vloer smerig is en dit is er niet uit te krijgen, de vlekken worden niet minder na verloop van tijd het wordt alleen maar erger. De leverancier zegt dat dit zo hoort maar toen ik ben wezen kijken in de showroom was er geen vlek te zien (maar goed ook voor hun anders hadden ze geen vloer meer verkocht:) Ook zou een mogelijkheid kunnen zijn dat er nog vocht in de vloer zit volgens hun en dat zou na hooguit 9 maanden weg moeten zijn. Ik heb foto's gestuurd naar een vlekkenspecialist tegelvloeren en die zegt weer dat het aan de donkere voeg zou kunnen liggen.

Het liefst zou ik de vloer er weer uithebben want dit is een grote hele dure teleurstelling!

Weet iemand een oplossing voor de vlekken of heeft iemand dezelfde ervaring reageer dan alsjeblieft op deze vraag.

.

1221 5 Rapporteer

kiran
door kiran - Apr 25, 2009 om 14:44
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@viryia

http://www.castelo.com/behandeling.html

Zou de link even doornemen. Is de vloer na het leggen inderdaad zo behandeld?

Vlekkenspecialist: "het kan aan de donkere voeg liggen". Lijkt mij dat een specialist het zeker moet weten en er niet naar hoeft lopen te gissen.

Zou hier en daar eens bij verschillende zaken informeren. Want met het woordje kan lijkt het mij niet op te schieten.

vi
door virgya - Apr 28, 2009 om 11:03
3 Antwoorden / 8 Vragen

De vloer is precies zo behandeld als is aangegeven op de site.

Ik heb de leverancier verzocht binnen 14 dagen te reageren op mijn klacht, dit hebben ze niet gedaan, wat is nu mijn volgende stap: de geschillencommissie, buro rechtshulp of misschien de belbus?

Ik heb 7000 euro uitgegeven voor een vloer die er constant smerig en gevlekt uitziet bij een leverancier die niet reageert op mijn klacht.

kiran
door kiran - Apr 28, 2009 om 19:33
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@virgya

Uw rechten bij een ondeugdelijk product

Je schrijft dat je al een brief hebt geschreven. Heb je dat aangetekend gedaan? Weet: "gewone" brieven hebben nogal eens de neiging om (schijnbaar) niet aan te komen. Zal in dat geval het nog eens proberen. Lees bovenstaande, je kan ook evt. de voorbeeldbrief gebruiken.

€7000,- is inderdaad de moeite van aktie ondernemen waard! Voor meer info/advies kan je terecht bij:

Klik hier  < Juridisch Loket / bellen-mailen-langs gaan.

Consuwijzer kan je ook nog van advies dienen. Zou de klacht daar ook deponeren. (per mail bv = binnen 1 wk. antwoord/advies)

Klacht indienen - Consuwijzer  < lees ook even helemaal, ivm evt. vervolgstappen.

Wens je succes, m.vr.gr.

ev
door evelien10 - Jul 27, 2009 om 21:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde. Uiteindelijk heb ik na veelvuldig schrobben met HG schoonmaakmiddel (speciaal voor cementsluier etc.) de vloer een heel eind schoon gekregen. De oorzaak van de vlekken is absoluut de zwarte voeg. Echter blijf ik kleurverschli hebben in mijn vloer doordat de tegels ook onderling van kleur verschillen. De leverancier geeft ook bij mij niet thuis. Wellicht hebben we dezelfde leverancier!

jabjo
door jabjo - Sep 1, 2009 om 13:34
4 Antwoorden / 0 Vragen

Bijdrage verwijderd ivm overtreding forumregels. Redactie