to
door tonvandijk_1 Nov 8, 2011 om 10:14
Huishouden & energie

Dekbedden

Voor een artikel over dekbedden zoek ik een consument die veel ervaring heeft met diverse soorten dekbedden en daarover iets zinnigs kan vertellen. Ton

9663 9 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Nov 8, 2011 om 10:41
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ton, ik zou hiervoor naar een winkel gaan. Zoveel dekbedden heeft een consument nu ook weer niet.
Ik heb overigens aan de redactie gevraagd om je email-adres te verwijderen. Dat is niet handig hier.

tenormin
door tenormin - Nov 8, 2011 om 10:44
16849 Antwoorden / 108 Vragen

tonvandijk, er zijn dunne en dikkere synthetische dekbedden. Voordeel en besparing daarvan is dat je ze zelf kunt wassen; dan heb je de duurderde ganzendons dekbedden; kun je niet zelf reinigen en is vrij kostbaar om te laten stomen en de nog duurdere eendendons dekbedden, met al genoemde kosten voor reiniging eendendons. Ook kun je, wat sommige als het neusje van de zalm kopen, het texelse dekbed van het heerlijke schapenwol van het eiland. En natuurlijk de synthetische "aan elkaar te drukken" dekbedden die je 's-zomers enkelvoudig en 's-winters dubbelvoudig kunt gebruiken.
Neem even, om je persoonlijke van de site te halen (dat doen is niet zo gebruikelijk) contact op met de redactie van KASSA onderaan de pagina, met contact met het verzoek je persoonlijke gegevens te verwijderen. Veel succes met je eventuele keuze. Er zullen ongetwijfeld nog veel meer opties zijn.

tenormin
door tenormin - Nov 8, 2011 om 10:45
16849 Antwoorden / 108 Vragen

hi zwemmer, ik was nog aan het typen dus beschuldig me niet van plagiaat, hoor.

zwemmer
door zwemmer - Nov 8, 2011 om 11:01
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Nee hoor Tenormin. het is ook geen plagiaat bij nader inzien. Ik heb in de gauwigheid "waarschuw redactie" gebruikt. Ik weet niet of dat wel goed komt, dus jouw instructie is hier best wel zinvol.

tenormin
door tenormin - Nov 8, 2011 om 11:28
16849 Antwoorden / 108 Vragen

En dat is goedgekomen, toch, zwemmer?

sonjaatje
door sonjaatje - Nov 8, 2011 om 11:42
1961 Antwoorden / 1 Vragen

@Tenormin

Heb je de post van ts wel goed gelezen??

zwemmer
door zwemmer - Nov 8, 2011 om 11:54
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ja, Tenormin, TS zoekt geen voorlichting over maar ervaring met dekbedden. Misschien iets voor iemand die veel uit logeren gaat danwel reist en daarbij het merk van het dekbed waar hij steeds op slaapt noteert? Zie het niet zo goed voor mij. Ik zou TS willen advisderen hier en daar reviews met inbegrip van hun betrekkelijkheid te bestuderen bij de verschillende dekbeden (bij bv.Neckermann, Otto, speciaalzaken, enz). Misschien valt daar iets van te maken.

Zwemmer

tenormin
door tenormin - Nov 8, 2011 om 12:27
16849 Antwoorden / 108 Vragen

jawel hoor sonjaatje. In The Grand Hotel in Amsterdam hebben ze de heerlijkste eendendonsdekbedden, eveneens het Amstel Hotel, alles van goede klasse. In diverse buitenlandse hotels heb ik ook alleen maar positieve ervaringen (wederom met eendendons). Ook Hotel des Indus komt op mijn lijstje voor, van der Valk motels redelijk maar die hebben, althans waar ik geweest ben, goede synthetische dekbedden. Dat was in Fréjus maar kunnen dit gebruiken vanwege de temperatuur. 's-Winters worden die echter ook vervangen door "dubbeldekker synthetisch". Maar de fijnste dekbedden hebben ze in Oostenrijk; die hebben dan ook ervaring met de kou, hè? Had geen idee dat jullie b.v. hotels wilden horen c.q. lezen, maar ervaring van onder heel verschillende dekbedden liggen is wel degelijk aanwezig. Zelf vindt ik dit te "protserig" om te schrijven,
maar goed, de ervaring is aanwezig. In Mexico was het overigens waardeloos, maar dat is maar 1 hotel. De overige landen laat ik maar buiten beschouwing, als je het goed vind.

sonjaatje
door sonjaatje - Nov 8, 2011 om 12:50
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is geen consumentenvraag dus lijkt mij verstandig als de redactie dit topic verwijdert.