Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Heb je al op de site van Budget Energie gekeken naar de meest voorkomende vragen? Wellicht zit daar jou antwoord wel tussen, zo lees ik althans. Denk dat er bij jou kennelijk iets is fout gegaan. Je moet wel snel stappen ondernemen voor je voor onplezierige verrassingen komt te staan.
Misschien zijn ze failliet (??) en heb je gratis gas en licht. Grapje. Maar hou voor jezelf bij en bewaar de mails dat je je uiterste best hebt gedaan, want uiteraard komen er naheffingen of hoe ze de rekeningen ook willen gaan benoemen.
Onze excuses voor het feit dat voor u de facturen nog niet zijn opgemaakt en geïncasseerd. Wij begrijpen dat deze situatie ongemak voor u heeft opgeleverd. Inmiddels heeft u telefonisch contact gehad met onze klantenservice. In dit telefoongesprek is u uitgelegd welke stappen wij hebben ondernomen om uw situatie op te lossen.
Ik hoop dat uw situatie hiermee naar tevredenheid is opgelost. Wij doen er alles aan om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Met vriendelijke groet, Sasha Noyer Klantenservice BudgetEnergie
Maar hoe zit het nu, heeft BudgetEnergie contact Jan Wanschers gehad of niet? Wat is daar uitgekomen en waarom ziet de klantenservice de zaak als opgelost en Jan Wanschers niet?
Sasha Noyers misschien kunt u er hier nog eens op ingaan, aangezien Jan Wanschers nog steeds niet tevreden is, zoals blijkt uit zijn reacties?
Ik heb eind April 2012 informatie opgevraagd, niets meer gehoord en dus Oxxio gebeld en daar klant geworden per 2 Mei 2012. Vervolgens wordt er op 16b Juni 2012 bijna 700 euro van mijn rekening afgetrokken door BE en schijnt mijn aanmelding geaccepteerd te zijn. Dus gebeld en uitgelegd dat ik al klant ben bij een ander, wordt me doodleuk door zo,n muts aan de telefoon gezegd "nee hoor u bent nu klant bij ons en wij hebben Oxxio voor u opgezegd". Ik Oxxio gebeld en hoor dat ik daar gewoon klant ben voor electra en BE mijn gas heeft overgenomen maar dat zouden ze meteen terug draaien na mijn verhaal gehoord te hebben. Inmiddels trekt BE elke maand ruim 600 euro van mijn rekening terwijl ik al 5 keer heb gebeld en tig keer heb gemaild dat ik geen klant ben, niet wil zijn en ze met hun poten van mijn rekening af moeten blijven. Enigste reactie van BE is dat ik nu achterloop en moet betalen. Vandaag is Augustus van mijn rekening afgetrokken. Ik heb van Stedin zelfs de bevestiging dat ik klant ben van Oxxio voor gas en electra maar BE geeft niet thuis en blijft absurd hoge bedragen incasseren. Een gezin met 2 kinderen in een huis met een open haard en dan 600 euro per maand moeten betalen? Bij navraag de eerste keer toen ik al aangaf geen klant te zijn vroeg ik BE hoe ze aan dat bedrag kwamen er werd aangegeven zolang ze geen meterstand hebben mogen ze dat doen! Vraag me af of meer mensen deze ervaringen hebben. Ik krijg de indruk dat je zonder handtekening of zonder mondelinge bevestiging opgenomen op band zoals bij Oxxio je zomaar aan een energie leverancier gekoppeld kan worden en er niks tegen kan doen ! Ik wacht met spanning de deurwaarder van BE af dan kan ik die tonen dat ik geen klant ben van BE maar van Oxxio.
Het is spijtig dat men wel schrijft dat naar NMA richtlijnen handelt maar dat in werkelijkheid niet doet. Ik kan me voorstellen dat u het onderhand goed zat bent.
Klacht per e-mail: klanten/ATbudgetenergie.nl
Binnen 2 weken krijgt u een schriftelijk antwoord per e-mail of per post
Verdere klachtenprocedure/adressen: klik hier -edit redactie-
Ik begrijp dat ik niet de enigste ben met problemen met Budget energie. Had ik ook niet verwacht. Ik vecht al 6 weken met Budgetenergie een conflict uit uit om het complete jaarbedrag van 1,5 netto maandloon welke onterecht geincasseerd is terug te krijgen. Storneren is geen goede optie want dan heb je in no time een incassoburo op je nek. Ondanks dat ik wekelijks mail, bel en ze zelfs onaangekondigd met een bezoek heb vereert, je komt geen stap verder. De callcenter medewerkers zijn uiterst vriendelijk, maar ze hebben niets in te brengen. Vandaag een mail naar de directeur gestuurd. Deze belde mij terug en zou er persoonlijk induiken. Morgen hoor ik meer. Afhankelijk van de uitkomst start ik dit weekend een eigen topic over budgetenergie met tips hoe door te dringen tot hun kantoor en directeur. Het enigste wat er goed is, is de koffie.
Mocht budgetenergie voordelig zijn dan is er nu een indicatie van waarop er bespaard wordt om voordelig te kunnen zijn, op administratieve werkzaamheden neem ik aan. Dat heeft ook een averechts effekt voor de maatschappij zo te zien. Het kost heel wat voeten in de aarde om dit te veranderen en de vraag is nog of budgetenergie daar trek in heeft.
Deze relatief nieuwe aanbieder heeft hetzelfde als eerdere nieuwe aanbieders. Wel actief klanten werven maar matige en zeer trage afhandeling van klachten.
Daarom zou ik nooit meer een nieuwe de eerste jaren nemen en wachten tot klachten van een nieuwe firma verdwenen zijn op de forums. Zowel Kassa als Radar komen er nog teveel over deze kleine firma binnen.
Budgetservice valt onder de paraplu van Nutsservices. Daar vallen ook Atoomstroom en Buurtenergie onder. Atoomstroom bestaat al sinds 2008, dus ze hebben kunnen proefdraaien. Helaas staat er een ondringbare muur tussen het callcenter en de rest van het bedrijf.
ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij goed is gekomen maar ik gezegt dat kassa kontakt met b.e zou nemen toen kreeg ik telfoon waarom ik dat gedaan had binnen 1 dag tel. dat het nu goed zou komen dag er op een mooie bos bloemen gekregen dus het kan wel maar je moet over al mee dreigen en naar de hoogste baas vragen dus dat moet u maar eens doen
@janwanschers Je lijkt wel blij met die "mooie bos bloemen". Hoeveel ellende heb jij niet voor een bos bloemen gehad? Zou je niet liever geen bos bloemen gehad willen hebben als alle ellende je bespaard was gebleven. Ik heb gelukkig een rechtsbijstandverzekering en zit boven het franchise bedrag, maar je koopt er niets voor. Als de directeur het probleem niet kan oplossen, dan red niemand het denk ik maar. Dan is de verzekering aan de beurt.
[quote=alk schreef op donderdag 16 aug 2012, 16:56]...welke onterecht geincasseerd is terug te krijgen. Storneren is geen goede optie want dan heb je in no time een incassoburo op je nek. Ik snap het probleem niet? Als het onterecht is afgeschreven dan kun je het gewoon laten stoneren en heeft dat incassobureau niks te willen!
@hereistom Mijn ervaring is dat als je gaat storneren er betalingen door elkaar gaan lopen waardoor niemand nog weet hoe het opgelost moet worden. Ik ben er vandaag uitgekomen met Budgetenergie. Gisteren heb ik de directeur gesproken en deze heeft er voor gezorgd dat mijn geld vanmorgen op mijn rekening stond. Verder werd ik nog even gebeld om e.e.a. door te spreken. Ik krijg geen mooie bos bloemen, maar mijn reiskosten worden vergoed en er is mij een vergoeding voor het geleden ongemak t.w. van ong. 34 dagen energieverbruik toegezegd. Verder heeft Budgetenergie de gemaakte fouten toegegeven en excuses gemaakt. Helaas heeft het mij wel 6 weken bezig gehouden.
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar Wat ik vind is
...
Lees meer
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer. Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing?
Lees meer
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee. Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen! Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer