fa
door fa Jun 26, 2010 om 08:41
Huishouden & energie

Ennco nodigt u uit

Op donderdag 24 juni om 12.00 kon je een kaartjes via een actiecode bestellen voor diergaarde blijdorp.Maar voor werkende mensen is daar niet aan te komen als je overdag geen computer terbeschikking hebt.en op is op. Waardeloze actie.Zijn er nog meer mensen die hier tegen opgelopen zijn.Of had Eneco maar vijftig kaartjes?

1208 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Jun 26, 2010 om 11:04
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Las dat er mensen zelf vrijdag nog een kaartje konden reserveren dus had je het woensdag avond ook thuis gewoon nog kunnen doen..............
En ik las dat ze niet alle klanten een actiecode sturen maar een groep en dan elk jaar een andere als het goed is zodat je redelijke kans maakt lijkt me.

--Ik heb een actiecode die vrijdag 25 juni vanaf 12:00 uur geldig is.... als ik eerdere mailberichten lees dan ben ik bang dat er geen plaatsen meer zijn. We zullen zien! ---Gelukt, kreeg dezelfde data aangeboden als hierboven door Lois vermeld--Forum

fa
door fa - Jun 26, 2010 om 12:49
107 Antwoorden / 53 Vragen

Stacey Hoi. Heb 24 juni om 16.00 nog geprobeerd maar toen waren ze al op.

stacey
door stacey - Jun 26, 2010 om 12:59
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Oké, dat is jammer ;-(

Voor wat ik ervan begreep hebben ze verschillende dagen voor start aanmelden `groep` met actiecodes dus voor een bepaalde dag een x-aantal kaarten en voor de andere dagen ook.

Kijk eens op deze pagina, weliswaar niet gratis maar wel kortingen op dagjes uit;
UitMetKorting

Succes,

kn
door knorrestein - Jul 28, 2010 om 23:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij zijn inmiddels 13 jaar bij Eneco en zijn nog nooit uitgenodigd voor een gratis dagje weg. Het is echt schandalig en misleidend hoe deze TV-commercial in elkaar zit. "Speciaal voor trouwe klanten"....jaja, totdat je dit volgende reglement leest: dagjeuit.eneco.nl/MediaLibrary/PDF/2010%20Voorw_Blijdorp.pdf

Het is dus voor nieuwe klanten in plaats van bestaande? Misschien moeten we dan na 13 jaar dringend eens een keer opzeggen, dan krijgen we blijkbaar wel leuke aanbiedingen?

helma66
door helma66 - Jul 29, 2010 om 03:43
8 Antwoorden / 9 Vragen

Hallo,

Ik ben al jaren lid van de Eneco-beweging...ook ik had een brief gehad voor dagje uit Blijdorp.
Ik logde om 12.15 in..en ik heb 4 kaartjes kunnen bestellen...overigens is dit de 1e keer dat ik ook eens mazzel had... een vriendin die om12.40 uur inlogde had pech alles was op..
dus soms lukt het wel....

Groeten Helma

fa
door fa - Jul 29, 2010 om 08:19
107 Antwoorden / 53 Vragen

Hallo.
Naar geklaagd te hebben heb ik als nog vier kaartjes gehad.
Gr.fa