eltjored
door eltjored May 19, 2012 om 15:17
Huishouden & energie

Gamma goedkope klantenlokker

Gamma bouwmarkten hebben een klopboormachine voor 39,95 op hun site staan. Hierbij staat duidelijk extra laag geprijsd. Nu kom ik in de bouwmarkt van hun in appingedam en daar word verteld dat zij niet over de prijzen gaan van de website van gamma.nl en dat er voor de boormachine 99,95 afgerekend moet worden en dat er zelfs geen actie korting van de stickers afgaat omdat het extra laag geprijsd is. Dat zou ook de reden zijn dat er extra laag geprijsd bij staat.
Ik vind dit gewoon een zeer goedkope manier van mensen naar hun bouwmarkt lokken en eigenlijk ik het gewoon oplichting. kan dit zomaar

1422 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 19, 2012 om 15:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eltjored,

Weet je zeker dat het in de winkel over dezelfde klopboormachine gaat? Deze?

Waarom koop je die dan niet gewoon via de website?? Probleem opgelost.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - May 19, 2012 om 15:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eltjored,

Ai! Mijn fout. Je kunt via de site niet kopen; alleen een 'boodschappenlijstje' maken.

Dan is het raar dat ze niet voor de aangeboden prijs leveren.
Probeer eens een ander filiaal (even bellen met typenummer en naar de prijs vragen).

Suc6

zwemmer
door zwemmer - May 19, 2012 om 15:31
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ik denk dat Edrick gelijk heeft. Deze klopboormachine kan alleen online gekocht worden. De winkel licht dus terecht toe dat zij niet over de website gaat. En, op zeer voordelige webwinkel artikelen kunnen geen actiekortingsstickers gebruikt worden.

zwemmer
door zwemmer - May 19, 2012 om 15:32
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ai, daar ga ik ook de mist in. Ik was tot het boodschappenlijstje gekomen en dacht er teveel bij. Merkwaardig toch van Gamma.

dirck
door dirck - May 19, 2012 om 15:54
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Deze boormachine kost normaal ongeveer €100, dus mijn vermoeden is dat ze bij de adviesprijs een 1 vergeten hebben. De adviesprijs moet dus €139.95 zijn en dan komt de uiteindelijke prijs op zo'n €99 uit.

Gewoon een foutje van Gamma dus.

acjzr1
door acjzr1 - May 19, 2012 om 18:50
295 Antwoorden / 3 Vragen

Normaal gesproken is het zo dat wanneer er duidelijk sprake is van een vergissing een aanbieding niet geldig is. Bijvoorbeeld een Ferrari die normaal 450.000euro kost en die nu voor 45.000 euro te koop staat.
Hier gaat het om een boormachine.
Aangezien je bij Van Cranenbroek voor ongeveer een tientje een prima boormachine kunt kopen (weet ik uit eigen ervaring) is 39,95 geen onredelijke of onwaarschijnlijke prijs.
Als je dit via b.v. rechtsbijstand aanvecht win je het zeker!
Niet zoals bij Otto toen TV's van meer dan 1000 euro voor 100 euro aangeboden werden. Dat was duidelijk een vergissing.

diumenge
door diumenge - May 19, 2012 om 19:01
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Er valt helemaal niets aan te vechten. In de winkel willen ze de boormachine niet verkopen voor die prijs en in de winkel staat de boormachine ook niet voor die prijs te koop. Duidelijk een fout op de website en omdat je daar niet online kan bestellen, gaat het gewoon over.

tot15karakters
door tot15karakters - May 19, 2012 om 21:27
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Bij diverse winkels zie ik al machines voor €15,- staan maar geen Bosch.
Dit is duidelijk een fout en nergens leverbaar.

En de plaatselijke Franchise nemer is niet verantwoordelijk voor Gamma Nederland die als groothandel deze formule en website aanbied.