wapsound
door wapsound Jan 23, 2005 om 02:28
Huishouden & energie

Gas Aflsuiten deel 2

Nou ik woon in een flat dus het is zo afgesloten .IK BETAAL PER MAAND SERVICE KOSTEN  150 euro  voor verwarming en heet water .

Kijk ik woon alleen dus ik maak 2 keer per dag koffie en mijn eten is binnen 5 minuten opgewarmd .

Mijn electra rekening is 100 per maand

en gas 11 euro begrijp je je .

ach ik laat me maar NAAIEN door NUON want er is geen oplossing , hoewel ik krijg 400 euro vakantie geld in APril dan laat ik het daar wel van afsluiten . Wat een K.T BEDRIJF NUON .

151 6 Rapporteer

user123
door user123 - Jan 23, 2005 om 22:02
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Als u wilt reageren op uw eigen vraag mag u gewoon antwoord geven via de knop "antwoord geven" Dat houdt het forum lekker overzichtelijk.

medewerker
door medewerker - Feb 13, 2005 om 16:07
120 Antwoorden / 2 Vragen

Lees mijn antwoord even bij uw eerste vraag,

mvg

medewerker van uw k.t bedrijf

die deze vragen vaker bij de hand heeft.

vladja
door vladja - Feb 13, 2005 om 16:16
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Houdt u er wel rekening mee dat - als u het gas laat afsluiten - u deze
weer moet laten aansluiten op uw kosten bij het verlaten van de flat.
Dus reken nog maar eens op het bedrag en dan elk jaar minstens verhoogd
met een paar procent. Tel uit je winst.

Vladja

medewerker
door medewerker - Feb 13, 2005 om 17:43
120 Antwoorden / 2 Vragen

kosten voor wederaansluiting!

Je moet alleen weer laten aansluiten wanneer het een huurflat betreft en je de flat in de staat moet achterlaten waarin je hem hebt aangetroffen. Misschien kun je dit met je verhuurder overleggen?

Heb je een koopflat. Dan kun je m best zonder gasaansluiting verkopen. Maar of iemand dat wil terwijl er bij bijv de buren wel een gasaansluiting zit...?

vladja
door vladja - Feb 13, 2005 om 17:46
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Dan vang je dus minder voor je flat = verkapte aansluitkosten.

medewerker
door medewerker - Feb 13, 2005 om 17:55
120 Antwoorden / 2 Vragen

Daarin zit dus de keuze van deze klant...  De klant heeft een woning aanvaard met een aansluiting. Een tip is dan in dit geval: Wil je een woning waar een aansluiting in zit? Dan heb je daarvoor vastrecht te betalen. Wil je dit niet, dan moet je een andere woning betrekken of met huurder of verkoper overeenkomen dat aansluiting voor aanvaarding wordt beeindigd. Nu moet deze klant zelf een keuze maken. Hier kan het energiebedrijf helemaal niets aan doen. Ook geschillencommissie en rechtbanken zullen zo oordelen, dit is een kwestie van op de hoogte zijn van de algemene leveringsvoorwaarden. Hoe impopulair dit antwoord ook kan overkomen.