A
door A Haak Mar 18, 2020 om 19:30
Huishouden & energie

Glorix bij bol.com kost € 6,02 ik vind dat niet normaal.Kunnen jullie hier iets

Glorix bleekmiddel kost bij bol.com € 6,02 ik vind dat buiten alle proporties. Kunnen jullie me helpen om dit op te lossen ik heb al een mail gestuurd naar bol.com. Dit is rijk worden over andermans rug Dit mag toch niet.Met vriendelijke groetjes

3025 22 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 18, 2020 om 19:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kijk 's, drie flesssen voor nog geen 5 euro: https://www.kruidvat.nl/glorix-original-bleek/p/4547285

Donuts
door Donuts Mar 18, 2020 om 21:45
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Niet op voorraad. Voorraad is te vinden op Bol.com.:-)

diumenge
door diumenge Mar 18, 2020 om 22:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan maar naar de winkel ;-)

tenormin
door tenormin Mar 18, 2020 om 22:46
16835 Antwoorden / 108 Vragen

In de winkel is het ook niet meer. De mensen zijn krankzinnig geworden: allemaal hamsteren. Ben afhankelijk van online boodschappen: lang te houden items: niets geleverd vandaag. Alles was (weer) op. Supermarkten zouden nu een stop moeten zetten: iedereen die wil hamsteren: 1 item meegeven, i.p.v. 10. Heb nog iets van voorraad: daarna nog dagen boterham pindakaas. Ochtend, middag, avond. Geeft niet maar "gezond" is anders.

ju
door juliomariner - Mar 18, 2020 om 19:54
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Waarom zou dit niet mogen?
Als een klant zo maf is dat bedrag ervoor te betalen is dat toch eigen schuld. Niemand wordt gedwongen dit te kopen.

rj
door rjw - Mar 18, 2020 om 19:55
3264 Antwoorden / 5 Vragen

Hoe weet je dat ze rijk worden? Misschien was de inkoopsprijs wel 5,80. Maar ik zou trouwens niet weten waarom het niet zou mogen. De overheid heeft geen maximumprijzen voor glorix gedefinieerd. Maar goed ook.

ne
door neodutchio - Mar 18, 2020 om 20:12
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Bol biedt het niet aan, een verkoper biedt dit aan middels het platform Bol. Een verkoper moet extra betalen aan Bol om te mogen verkopen. Dus de glorix die Junai aanbiedt via Bol voor €7,40 kost rechtstreeks €1,89. Via Bol wordt het gratis bezorgd, via Junai moet u bezorgkosten betalen.

pe
door peentjes - Mar 18, 2020 om 20:48
421 Antwoorden / 0 Vragen

[Edit redactie: niet inhoudelijke bijdrage verwijderd.]

tenormin
door tenormin - Mar 18, 2020 om 20:50
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Maar toen u het bestelde heeft u toch de prijs kunnen zien? En op akkoord gedrukt, in mandje gedaan en betaald? Inderdaad, Bol.com is alleen het tussenstation. Zou best kunnen dat de recente hamsterwoede de prijs heeft doen opdrijven.

ne
door neodutchio Mar 19, 2020 om 00:03
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Nee hoor, rechtstreeks kopen bij de aanbieder levert normale prijzen op. Een verkoper moet een x bedrag per aankoop betalen aan Bol en gratis leveren. Al deze kosten komen gewoon bovenop de normale verkoopprijs.

Tr
door Trostomaat Mar 20, 2020 om 00:31
239 Antwoorden / Vragen

TS signaleert een 'probleem', maar uit haar relaas blijkt niet dat ze het spul zelf daar ook echt gekocht heeft.

gerbera
door gerbera - Mar 18, 2020 om 21:53
7365 Antwoorden / 14 Vragen

Kost nu inmiddels € 8,60 te gek voor woorden. Ga dus lekker naar het Kruid..t, Blok...r en zelfs bij de blauwe super is die nu in de bonus voor €0,99.

Ka
door Kassagebruiker - Mar 18, 2020 om 23:33
683 Antwoorden / 5 Vragen

Een mail hierover naar bol sturen is zinloos. En bovendien bol wordt niet rijk hiervan, het is een verkoper die op het bol platform verkoopt. En dit mag, als u het het waard vind.

justmeagain
door justmeagain - Mar 18, 2020 om 23:39
623 Antwoorden / 8 Vragen

Wat moet je in hemelsnaam met een  voorraad bleekmiddel?Daar stop je geen Corona mee.
Er zijn goedkope en milieuvriendelijke alternatieven te koop.

tenormin
door tenormin Mar 19, 2020 om 00:49
16835 Antwoorden / 108 Vragen

@justmeagain, mensen zijn krankzinnig geworden en kopen, hamsteren, alles wat ze pakken kunnen krijgen. Ben helaas slecht ter been en mijn online boodschappen konden zo goed als niet geleverd worden. Het is absoluut "ikke ikke en de rest kan stikke". Zelfs in de oorlog was er meer saamhorigheid dan nu. Ik vind het angstaanjagend en erg depressieve berichtgevingen. Ook erg down hierover, omdat ik niemand zie de de aanbevelingen van de regering navolgt. Zie alleen mensen allemaal lekker op bankjes in het park mudje bij mudje zitten; kinderen in de speeltuin, zandbak enz. Weliswaar nieuwe Medelanders, maar lijkt alsof men de situatie niet begrijpt.

Pi
door PimJoris - Mar 19, 2020 om 02:37
78 Antwoorden / Vragen

Het mag, maar dit riekt inderdaad naar misbruik te maken van de ontsmettingsdrang rond het corona-virus.
Het product wordt inderdaad aangeboden via Bol.com door een een ander bedrijf. Eerder kwam in het nieuws dat Bol om precies dezelfde reden de verkoop van een desinfecterende handgel geblokkeerd heeft. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat Bol.com het heel erg waardeert als u hen op de hoogte stelt. Mogelijk hebben ze het door de waanzinnige drukte zelf gewoon nog niet ontdekt. En, bleekmiddel heeft u bij de gewone supermarkt voor minder dan 1,50/liter. Zeker als u voor een huismarkthuismerk kiest.

ne
door neodutchio Mar 19, 2020 om 08:32
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Nogmaals, een verkoper moet een x bedrag per product betalen om dit via Bol te mogen verkopen. Ook zal het, volgens Bol, "gratis" bezorgd moeten worden. Een verkoper gaat echt niets met verlies weggeven, dus komen de verkoopkosten en bezorgkosten gewoon bovenop de normale verkoopprijs. Als je naar de site gaat van de verkoper zie je gewoon de normale verkoopprijs staan.

lo
door lovewinnie - Mar 19, 2020 om 08:35
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Heel simpel. Daar niet kopen. Bol.com is een platform voor heel veel ondernemers. Dus niet van bol.com.  de glorix wordt ook niet verkocht door bol.com maar via bol.com. nogal een verschil. Ze mogen vragen wat ze willen. En ja de een zijn dood is de ander zijn brood. Helaas bestaat dat volk er en zien ze nu overal euro tekens

Je mag vragen wat je wilt .

Ar
door AriEllis - Mar 19, 2020 om 09:01
57 Antwoorden / Vragen

Denk dat de verzendkosten het product zo duur maakt. Je betaalt meer voor het vervoer dan voor de chloor.

hutch
door hutch - Mar 19, 2020 om 09:33
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Wat een woekerprijzen, zelfs via de BLOKKER website (verkooppartner): 750 ml voor € 10,53 !!!

Hopelijk worden al die verkopers na deze crisis zwaar afgestraft. En ja, ook Bol.com en Blokker.nl, daar zij deze idioterie faciliteren.
Ik koop i.i.g. helemaal niets meer via deze websites. Waarschijnlijk volgen er nog meer......

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 19, 2020 om 09:40
16858 Antwoorden / 202 Vragen

Tja, er zijn helaas ondernemers die hier een slaatje uit proberen te slaan. In dezelfde context hebben de hoteliers in Rotterdam en omgeving die eerder n.a.v. het Songfestival hun prijzen verveelvoudigden en al bestaande boekingen opzegden nu dus goed pech!

Maar toch ook nog even dit: uw vraag was kennelijk bedoeld voor de redactie van Kassa en dan bent u bij ons niet aan het goede adres. Wij zijn een form van vrijwilligers die vragen prberen te beantwoorden of adviezen te geven bij consumentenproblen zoals, hoe installeer ik iets, hoe maak ik bezwaar, (hoe) kan ik iets zelf repareren etc. en m.b.t. prijzen die verkopers hanteren hunnen wij dus feitelijk niets. (Behoudens er notitie van nemen en er dan ook niet kopen).

hutch
door hutch - Mar 19, 2020 om 09:46
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Een verkooppartner van BLOKKER.NL verkoopt dit artikel (Glorix) nu al € 11,37 ..... !!

De verkooppartner van Blokker is genaamd: DOBENO.

Dit soort bedrijven komt bij mij op een 'zwarte lijst'......

hutch
door hutch - Mar 19, 2020 om 11:39
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Het is niet te geloven, maar DOBENO  (via BLOKKER.NL) heeft de prijs binnen een paar uur al weer met 2 euro verhoogd voor één fles Glorix.

Dit is puur misbruik (!) maken van de huidige situatie!! Schandalig......

tenormin
door tenormin - Mar 19, 2020 om 13:26
16835 Antwoorden / 108 Vragen

@Hutch, er wordt in deze tijden opgeroepen tot saamhorigheid. Ik kan gewoon niet geloven wat ik zie bij jouw laatste twee inzendingen. Dat is toch te schandalig voor woorden?

hutch
door hutch Mar 19, 2020 om 14:25
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Inderdaad, dit soort van 'bedrijfjes' maakt flink misbruik van de situatie en helaas, en dat weten zij ook, maken er nietbeterwetende personen hier gebruik van.

hutch
door hutch Mar 19, 2020 om 14:26
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dus goed onthouden: Dobeno is dat ***'bedrijfje'.... Die prijs is dus, in verhouding met een redelijk normale prijs, meer dan 1000 % duurder, en dat alléén vanwege de coronavirus.

tijger1
door tijger1 - Mar 20, 2020 om 00:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar wat moet iedereen nou toch met die flessen Glorix? Helemaal niets toch?

Daar krijg je echt corona niet mee beter mee weg, dan met een sopje van wat dan ook.

hutch
door hutch - Mar 20, 2020 om 11:58
4515 Antwoorden / 29 Vragen
me
door mein33 - Mar 20, 2020 om 13:34
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Misschien gewoon een zaak van "VRAAG en AANBOD" en wat de gek er voor wil uitgeven.

Dit is niet alleen bij bleekwater het geval, maar bij veel meer artikelen die niet meer vanuit China worden aangeleverd, maar nog wel bij de Nedelandese detaillist in het magazijn liggen, waarvan de prijs wordt of al is verhoogd.
De vraag bepaald de prijs en het is aan de koper om al dan niet op het aanbod in te gaan.

Als je dringend iets nodig hebt, dan is de volgende uitspraak het meest voor de hand liggend !

"Beter duur te koop dan niet te verkrijgen",

Maar of dit nu ook op bleekwater van toepassing is valt, naar mijn idee, sterk te betwijfelen. ;-))

hutch
door hutch - Apr 9, 2020 om 09:55
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En de prijsstijging blijft maar doorgaan op de site van Blokker.nl:

Blokker.nl (verkoop door Dobeno). Prijs omgerekend naar 1 liter € 20,37 !!

Bij Action €0,69 voor eenzelfde hoeveelheid bleekmiddel.....