juma
door juma Jul 31, 2007 om 15:29
Huishouden & energie

Goede stofzuiger

Hoi, Mijn oude stofzuiger staat op het punt van begeven. Nu wil ik graag een nieuwe, maar wel een superzuiger, want ons zoontje is astmatisch. Wie kan ons advies geven? We hebben boven gladde vloerbedekking en beneden parket en plavuizen...

530 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 31, 2007 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een lastige vraag of wel lastig te beantwoorden. Er zijn vele goede stofzuigers in de handel zoals bijv Nilfisk en die met de namen Edward of Charly maar nog veel meer daarnaast. U moet "gewoon"opletten dat u een stofzuiger heeft met een uitstekend stoffilter. Vraag eventueel advies bij de Astma stichting hier heeft u een verwijzing naar een forum ter zake: http://www.astmaforum.nl/

ve
door verwijderd - Jul 31, 2007 om 15:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het valt te overwegen om een centraal stofzuigersysteem te nemen.
De aanschaf op zich valt wel mee kwa prijs, maar er zullen wel leidingen aangelegd moeten worden.
U bent dan wel verzekerd van een stofvrije manier van stofzuigen.

Vrgr. AF

<script type="text/javascript">

ve
door verwijderd - Jul 31, 2007 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

kostbare zaak als de woning er niet is toegericht.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2007 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag juma,

Kijk ook even naar:

Niet goedkoop maar wel erg goed

Sukses, groeten, Read2.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2007 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Numatic heeft de beste stofzuigers.

De Henry + heeft er zelfs een cerificaat bij van de allergie stichting.

Betaalbaar en zeerbetrouwbaar.

Groet T

ve
door verwijderd - Jul 31, 2007 om 23:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zou mee kunnen vallen, maar wel afhankelijk van de situatie.

centraal
stofzuigersysteem

<script type="text/javascript">

ve
door verwijderd - Aug 1, 2007 om 00:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag juma.

Als allergiepatient bevalt mij de siemens vs1832 die toen als beste uit de test kwam bij de Consumenten Bond erg goed. Het is een lichte, geruisloze, makkelijk wendbare kleine stofzuiger, met grote verstelbare zuigkracht.
Voorzien van een HEPA-filter voor mensen met een allergie. Verder Zit er een turbo-universalborstel bij voor meubels en kussens. Een turbo-universal borstel voor tapijt en een mondstuk voor harde vloeren zoals parket en tegels.
Daar komt nog bij dat hij niet duur is. Vergelijk wel de prijzen in de winkels, want soms wordt de stofzuiger echt tientjes goedkoper aangeboden bij bijvoorbeeld onderdelenzaken. Succes met uw keus, hartelijke groet, Elena