zo
door zonnekoning Mar 27, 2008 om 10:41
Huishouden & energie

Huis aankoop Florida

Hallo,

Ik zoek iemand die in Florida USA een huis heeft gekocht en mij hierover kan vertellen hoe dat in zijn werk gaat, dus iemand die alles zelf heeft mee gemaakt. ik ben al op sites geweest van wonen en werken in Amerika maar word er niet veel wijzer van.

Gaarne reactie.

575 1 Rapporteer

co
door corwin02 - Aug 28, 2008 om 10:54
16 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf een huis in Georgia (USA) gekocht en dat is vrijwel gelijk aan de regels in Florida

1. je moet zelf een hypotheek regelen doe dat niet via een bank die zijn stervens duur ga via een hyptheek verstrekker

2. je zal met een aanbetaling moeten komen van 20% van de waarde van het huis om onder een hele hoop verzekeringen en andere regels uit te komen

3. er moet een escrow account worden opgezet door je hypotheek verstrekker voor het betalen van de jaarlijkse belastingen

4. de deal gebeurd op een notaris kantoor waarbij jij een 'certified cashiers cheque' voor de aanbetaling bij je moet hebben

5. als het even kan gebruik dan geen makelaar (die kosten een vermogen tussen de 5 en 7 % van de verkoop waarde van het huis)

6. zorg ervoor dat je na aankoop je meld bij de gemeente , als het een nieuw huis is kom je in aanmerking voor een 'homestead exemption'

7. er zijn verschillende vormen van verzekering een ervan is property lien (of iets dergelijks) die vormt een verzekering tegen het feit dat bijv een ouwe indiaan kan claimen dat het zijn land is , zo zijn er meerdere deze zal je naar eigen inzicht af moeten sluiten

8. je hent recht op een 'preview' waarij je het hele huis kan doorlopen en alle issues aan kan wijzen die verholpen moeten worden voor je het huis koopt

9. je hebt 1 jaar garantie op alle gebreken (gebruik dit !!)

10 . ik weet niet of je een resident bent maar mocht je dat niet zijn dan is de maximale hypotheek die je kan krijgen 70% van de waarde