he
door hermannus Jun 3, 2005 om 16:16
Huishouden & energie

Kapotte Bauknecht vrieskast

Hallo,


ik heb eind april een Bauknecht vrieskast gekocht, die is afgeleverd, maar na een uur te hebben gedraaid, bleek dat hij niet goed was.


Er is een monteur van Whirlpool bij geweest, die het probleem niet wist te traceren, maar dacht dat het in de printplaat zat, dus die heeft een nieuwe printplaat besteld, die er daarna is ingezet.


Toen waren we inmiddels 3 week verder. Maar na vertrek van de monteur bleek dat het euvel nog hetzelfde was, dus nog geen vriezer.


Daarna kwam er een andere monteur van Whirlpool, die constateerde dat de compressor stuk was.


Die heeft er een nieuwe compressor ingezet en de vriezer draaide, met een borrelend geluid, maar dat zou maar even zijn omdat het nieuw was.


Dit is inmiddels 4 dagen geleden en hij borrelt nog steeds.


We hebben hier dus al vanaf eind april een vriezer staan, waar we niets aan hebben, maar ik wil nu een nieuwe, want als ik bekijk wat dit gekost heeft, dan zit ik op 5 tot 600 euro en de vriezer was 299 euro, maar dit was nu het beleid werd er gezegd.


Intussen is er dus al een maand van mijn garantieperiode verstreken en ik heb geen vertrouwen meer in deze vriezer.


Wie heeft ook dergelijke ervaringen.

257 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jun 3, 2005 om 20:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het zal toch niet zo zijn dat je die reparatie zelf moet betalen,garantie is garantie.Als ik jouw was zou ik toch maar een nieuwe vriezer bedingen bij de verkoper,want bij de reparatie van de compressor is er duidelijk is mis gegaan met "koudetechnische handelingen" Volgens mij is de installatie niet goed gevacumeerd,en daardoor is het koudemiddel met vocht verzadigd,dus een borrelend geluid tot gevolg,succes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer