ma
door marissatje Jun 19, 2008 om 15:24
Huishouden & energie

Keukenblad

Wij wonen sinds februari in een huurwoning wij hebben daar een nieuw aanrechtblad ingekregen (maart)vgek genoeg ontstaan er krassen en vreemdsoortige witte vlekken in het blad woningbouwvereniging is hierbij geweest waarop ik het antwoord krijg van het komt altijd door de bewoner zelf en k heb er nog nooit klachten over gehad lekker makkelijk dus. Famillie van mij heeft hetzelfde blad en snijdt erzelfs op wat ik niet doe!! en heeft nooit last van krassen mijn vraag is wat kan ik er nu nog aan doen om in mijn gelijk te staan??

1251 3 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 19, 2008 om 15:37
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Toch schriftelijk dan maar eenn klacht indienen bij de verhuurder en duidelijk stellen dat aan u een blad van helaas inferieure kwaliteit is geleverd. Komt u er met hen niet uit, stel dan dat u navraag gaat doen bij de huurcommissie. ook als huurder mag u verwachten dat u een deugdelijk keuken/aanrechtblad heeft.

ol
door olsamo - Jun 19, 2008 om 23:30
3 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn dochter heeft hetzelfde meegemaakt met haar keukenblad.Haar huis is een aantal jaren gerenoveerd en zij mocht een keukenblok uitkiezen met een aanrechtblad. Aan de andere muur kocht zij bij de Karwei een identieke keukenblok met identieke aanrechtblad van het merk Duropal.Na een paar weken kwamen er op het aanrechtblad van de woningbouw rare witte vlekken en krassen. Volgens de woningbouw kwam dat door haarzelf. Het andere blad van Karwei was goed. Zij kreeg een nieuw aanrechtblad maar naar een paar weken kwamen er opnieuw witte vlekken. Ze kreeg te horen dat het door het zeeppompje kwam van het merk Unicura.Ze heeft geen nieuw blad meer gekregen van de woningbouw omdat zij zeggen dat het haar schuld is. Nu na 4 jaar verder is het aanrechtblad van Karwei nog steeds mooi. Binnenkort gaat ze het aanrechtblad van de woningbouw vervangen door een blad van Karwei.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 20, 2008 om 00:15
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag Marissa,

Dat ligt aan het gebruik is wel het makkelijkste antwoord. Zou je zelf kunnen bedenken.
Van welk materiaal is het keukenblad?
En gebruikt u ook zo'n Unicura zeeppompje? Daar kan best een agressieve stof in zitten, want Unicura zeep wordt als desinfectans gebruikt en is niet alleen om handen te wassen.
Dat verklaart nog niet de krassen, tenzij u iets op het aanrecht gebruikt heeft waarvan de onderzijde niet helemaal vlak is. Dat is wel te onderzoeken.

Hardware ERror MAN.