Klacht over zon advies uit Elst
Beste lezer,
Onlangs heb ik een uitbreiding van 3 zonnepanelen gekregen. Deze worden ingetekend op de solar edge app, zodat je kunt zien hoeveel elke paneel oplevert. Na veel gemail is het gelukt om er 2 intekend te krijgen. De derde gaat niet lukken.
Daarnaast heb ik vogelblokkers gekregen maar die zijn zeer slordig aangebracht. Kunt u voor mij een bemiddelende rol spelen om genoemde in orde te krijgen? Ik heb het bedrijf een mail gestuurd waarin ik meld dat ik een consumentenprogramma ga benaderen.
Kassa is een televisieprogramma, geen helpdesk voor consumenten. Maar u kunt het altijd aan de redactie vragen.
Echter, gezien alle grotere problemen die behandeld worden en dat Kassa niet elke dag een uitzending heeft kan het verstandiger zijn om zelf contact met de verkoper op te nemen.
Waarom kan de 3de paneel niet ingetekend worden? Wat hebben ze gezegd over de vogelblokkers waarom het zo zit en hebt u Zon Advies een ultimatum gegeven om het goed af te werken?
Indien er zaken anders zijn geleverd dan is afgesproken volgens overeenkomst dient dat hersteld te worden omdat er anders sprake kan zijn van het doen van een ingebrestelling. U geeft evenwel m.i. ietwat te weinig info om goede reactie te geven met de aantekening dat u niet bij deze de redactie een consumenteprogramma heeft benaderdmaar een forum van vrijwilligers die op basis van kenneis en arvaring proberen te adviseren.
Mijn advies tot op dit moment is niet meer dan: heeft u een rechtsbijstandsverzekering, schakel die dan in, ben u lid va Vereniging Eigen Huis is ook dat een optie. Ik ga er vanuit dat u bij Zon al een klacht heeft neergelgd en zo niet dan gaf @SJOPPY al een verwijzing.
Wij kunnen geen bemiddelend rol spelen en zo u toch de redactie wilt benaderen dan is het adres : kassa@bnnvara.nl
Zie ook nog dit: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en deze voor een voorbeeldbrief-ingebrekestelling/
U zit op het forum van Kassa, hier reageren alleen vrijwilligers die een vraag kunnen beantwoorden, maar wij kunnen niet uw probleem oplossen.
Volg het advies van Sjoppy.
Hallo M.Wernik ,
Heeft geen zin om een klacht te plaatsen op klachtenkompas , Zon Advies reageert daar niet .
Plaats een klacht op Trustpilot , daar reageert Zon Advies wel , klik op de rode regels .
https://nl.trustpilot.com/review/www.zonadviesnederland.nl
Heeft u een rechtsbijstandsverzekering , neem daar contact mee op .
Of Juridisch Loket ,
https://www.juridischloket.nl/contact/
Of Consuwijzer ,
Bel ons
Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uurMail ons
Ik wil iets vragen
Ik wil iets melden
Reactie binnen 6 werkdagen.
App ons
Reactie binnen een uur.
DOOR M.WERNIK JUL 16,
Daarnaast heb ik vogelblokkers gekregen maar die zijn zeer slordig aangebracht. Kunt u voor mij een bemiddelende rol spelen om genoemde in orde te krijgen? Ik heb het bedrijf een mail gestuurd waarin ik meld dat ik een consumentenprogramma ga benaderen.
@m.wernik,
Kunu u eerst eens vermelden welke stappen u inmiddels zelf al heeft ondernomen om het gewraakte probleem opgelost te krijgen ?
Het is een klein bedrijfje met 1 secretaresse/telefoniste.
Dit voorjaar last van ziekte waardoor ze laat reageerden.
Vooral John Beerendonk laat nogal eens wat op zich wachten. Order binnenhalen gaat snel maar verdere communicatie... ho maar.
Volhouden, ik heb uiteindelijk ook gekregen wat ik wilde.
Birdblockers zijn intussen veranderd van plastic stripjes (die vaak losschoten) naar geplasticeerd vogel-gaas dat zich prima houdt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Wunderland Kalkar onterechte kostem
Mogen personeelskosten zo worden doorberekend ? Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer