ma
door mark1962 Sep 11, 2005 om 19:38
Huishouden & energie

Kopen, een lust of last?

hallo alle lezers en lezeressen,

Ik ben van plan om binnenkort een huis te kopen. Dus ik dacht dat het een goed idee was om mij eens goed te informeren over welke valkuilen er zijn. En waar kan dat beter als dan op een site waar de consument zijn ervaring en vragen kwijt kan. Met die gedachtegang heb ik deze site eens goed gelezen. Nou dat heb ik geweten. De ene kommer na de andere kwel. Ben nu zeer bevreesd om toch deze stap te nemen. Als ik lees welke valkuilen je kunt stappen, dat je zelf gerenommeerde instellingen niet meer kunt vertrouwen, dat je soms opgezadeld wordt met mega rekeningen waar je niks aan kunt doen, en zelfs je eigen makelaar niet kunt vertrouwen.

groetjes M

366 3 Rapporteer

vladja
door vladja - Sep 11, 2005 om 19:42
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Quote

hallo
alle lezers en lezeressen,

Ik ben van plan om binnenkort een huis te kopen. Dus ik dacht dat
het een goed idee was om mij eens goed te informeren over welke valkuilen er
zijn. En waar kan dat beter als dan op een site waar de consument zijn ervaring
en vragen kwijt kan. Met die gedachtegang heb ik deze site eens goed gelezen.
Nou dat heb ik geweten. De ene kommer na de andere kwel. Ben nu zeer bevreesd
om toch deze stap te nemen. Als ik lees welke valkuilen je kunt stappen, dat je
zelf gerenommeerde instellingen niet meer kunt vertrouwen, dat je soms
opgezadeld wordt met mega rekeningen waar je niks aan kunt doen, en zelfs je
eigen makelaar niet kunt vertrouwen.

groetjes M

Unquote

Voor mensen die nog geen nieuwe leesbril hebben aangeschaft.

Vladja

ma
door mark1962 - Sep 11, 2005 om 19:51
11 Antwoorden / 12 Vragen

sorry. te kleine tekengrote gekozen in woord. Moet minimaal 6.5 zijn.

brynnar
door brynnar - Sep 12, 2005 om 08:54
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Mark,

Juist nu je je behoorlijk hebt ingelezen, ben je al flink voorbereid op eventuele koop. Je kent nu vele valkuilen en weet nu ongetwijfeld hoe hier mee om te gaan of hoe te vermeiden. De volgende stap is aan jou.

Brynnar