Pi
door Piet 01 Mar 8, 2020 om 15:03
Huishouden & energie

Lpg

we kunnen verschillen de manierem om groningen te gemoed te komen.
je koopt in buitenland in en houd groningen achter de hand ivm problemen.
of lpg de haven is geschikt om lpg aan te voeren.
hiermee kan je voorlopig uit de voeten en is betaalbaar.
tpt er een echt goed alternatief is.

907 7 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 8, 2020 om 15:07
16885 Antwoorden / 202 Vragen

PIET01: u plaatst uw melding op een forum dat 'Vraag en antwoord' heet en dat geen discussie forum is. Wij zijn vrijwilligers, niet gebonden aan BNNVARA die proberen op basis van eigen kennis, ervaring en mening antwoorden en adviezen te geven. In die zin kunnen wij niets met uw melding hoewel die m.i. ook zinnig is. Wij voeren in ons land al gas aan uit o.a. Algerije en Rusland en er wordt nu ook een nieuwe terminal in de Eemshaven gebouwd voor het aanlanden van dat gas.

Thijs12
door Thijs12 - Mar 8, 2020 om 15:21
554 Antwoorden / Vragen

Bedankt Piet namens de regering. Alles opgelost. We kunnen weer verder.

jo
door johans - Mar 8, 2020 om 15:25
8 Antwoorden / 1 Vragen

Je zult wel LNG bedoelen. Ik heb meegewerkt aan de bouw van de Gate LNG terminal op de maasvlakte. Deze heeft een capaciteit van ongeveer 15% van het totale Nederlandse aardgas verbruik. Het duurt wel een paar jaar om zo'n terminal te bouwen, maar dan heb je ook wat.

me
door mein33 - Mar 8, 2020 om 15:26
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Dan allemaal maar een LPG-gastank in de tuin of op de hoek bij een flatgebouw ?

aurora1
door aurora1 Mar 8, 2020 om 20:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Vroeger waren dat olietanken, dus niets bijzonders.

Magnum007
door Magnum007 - Mar 8, 2020 om 16:33
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Piet ,

Een prima idee.:-)))

rj
door rjw - Mar 8, 2020 om 19:13
3280 Antwoorden / 5 Vragen

te gemoed????

Waar heeft u Nederlands geleerd?

Maar ter zake: hoe zie je het voor je om Groningen achter de hand te houden? Houden we dan de complete installatie operationeel? Of ga je de boel opstarten als Poeting de kraan dichtdraait? En hoe lossen we de tijd daartussenin op?

De beste oplossing is eigenlijk heel simpel: gewoon Groningen leegpompen en de mensen die wegwillen ergens anders in het land een huis geven. Een huis is maar een huis. Kost wat groen, maar we moeten keuzes maken. En dan lijkt dit mij de meest realistische.

aurora1
door aurora1 Mar 8, 2020 om 20:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dommer dan deze reactie bestaat niet, en wat ook een onfatsoen om opmerkingen over de taalkennis van een ander te maken.