kamphuysen
door kamphuysen Feb 2, 2017 om 14:57
Huishouden & energie

Manden-Makers Keukens Dramatisch of helemaal Gaaf !

Licht je vraag toe, ja dat doe ik Bent U het eens met de Uitzending in JINEK van Gisterenavond waar de Heer Coppens van de Mandenmakers groep zegt dat er nu [[ na de strond kar zie you tube van de Bucket Boys]] een anulerings regeling komt van [[ 48 uur..]] dat wil zeggen dat als door u in de veelbesproken ''avond verkopen"" een handtekening wordt gezet, handtekening onder allerlei dwang en druk waarvoor lessen zijn gevolgd door de keuken verkopers academie in waalwijk, les 1 of ik doe je wat aan of je zet de handtekening [dus je koopt] voor een kortings aktie [ wat niet waar is want je koopt ], kortom de dwang school der keuken verkopers, enfin nu is het dan 48 uur dat je ''mag opzeggen'' van heer Coppens te Waalwijk .maar je bent al gen....op vrijdag avond en je wilt er binnen 48 uur vanaf? dan heb je ng de hele zaterdag en de hele zondag dat is 48 uur, maar dan..? Op de maandag zijn alle bedrijven van deze firma noem alle namen maar erbij op, in heel het land gesloten. Ook al zou iemand de opzegbrief aanpakken dan nog zeggen ze glashard dat ze van niets weten, en krijg je volautomatisch de deurwaarder aan de stoep. En dan ben je nog je bent voor tweede keer ge.......! vraag is dan ook wat vindt U en wat vindt u verder van de strondkar acties van de Bucketboys You Tube en de laatste vraag is wat vindt u van de af ros partij van een keuken verkoper [een grote vent] die zomaar een mevrouw in elkaar slaat [ze is trouwen een libelle verslaggever, had die verkoper toch net even de verkeerde gepakt..waarna de strondkar ging rijden naar Waalwijk als de firma ''de Grote boodschap"" zie you tube..

2825 14 Rapporteer

Apetjoek
door Apetjoek - Feb 2, 2017 om 15:02
234 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo , en wat is nu uw  concrete vraag of wilt u alleen even klagen ?

simon55
door simon55 - Feb 2, 2017 om 15:11
1556 Antwoorden / 5 Vragen

En de vraag is................................?

costnix
door costnix - Feb 2, 2017 om 15:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Mag ik een vertaling?

tijger1
door tijger1 - Feb 2, 2017 om 15:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stel u niet zo aan. Als u geen keuken wilt kopen, moet u niet bij een keukenzaak naar binnen gaan. Klaar.

" Koop een keuken of ik doe je wat aan." Wat een flauwekul. Kijk eens naar iets anders op tv.

Topantwoord

pino123
door pino123 - Feb 2, 2017 om 15:31
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Wat een onleesbaar verhaal....

U start een discussie in vraag en antwoord, daar hebben we een andere rubriek voor

tenormin
door tenormin Feb 2, 2017 om 16:00
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, de discussie is pleite @pino123 ;-)

Topantwoord

marita5
door marita5 - Feb 2, 2017 om 15:46
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Kamphuysen  ,

Manden-Makers Keukens Dramatisch of helemaal Gaaf !

Als Manden-Makers Keukens de mensen èèn poot uitdraait is 1 strontkar niet genoeg , en dat is puntgaaf .
Trouwens geen consumentenvraag .

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Feb 2, 2017 om 16:06
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@simon55, de vraag is: zal ik nu wel of niet een Mandemakers keuken kopen. Beste @kamphuyzen, als u zo nodig daar dan een keuken wilt kopen, na het strontkar incident gezien te hebben, zou ik dat zeker doen! Op een Dinsdag dan; heeft u 48 uur de tijd [als dat al waar zou zijn] om te annuleren. Ja, ik heb de heer C. in Jinek gezien, ik geloof er geen barst van, maar.... slechte reclame is n.l. ook reclame. Aan de andere kant, er zijn in de keukenhandel nu eenmaal meer zwarte dan witte schapen, dus maar eens goed uitzoeken die handel alvorens.... De rest mag u zelf invullen.

marita5
door marita5 Feb 2, 2017 om 16:20
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , de vraag is zal ik nu wel of niet een Mandemakers keuken kopen., zie ik niet staan .

tenormin
door tenormin Feb 2, 2017 om 16:44
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, ik ook niet marita, maar wel een levendige fantasie. ;-)

Topantwoord

ne
door neodutchio - Feb 2, 2017 om 18:05
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Licht u uw vraag eens toe. En vergeet vooral niet in hele zinnen te praten zodat het ook leesbaar is.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Feb 2, 2017 om 19:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Per 31 maart a.s. krijgen mensen een bedenktijd van max.48 uur om zonder kosten te mogen annuleren. Dit is duidelijk toegezegd door de CEO. Die winkels zijn op maandag gesloten omdat zij op zondag open zijn. Dus als je op vrijdag koopt, kun je op zondag terug. Of gewoon op een doordeweekse dag kopen.

En wie zegt dat deze annulering via een aangetekende brief moet? Dat is wat jij denkt. Ik heb dat de CEO niet horen zeggen.

Ik vind dat ze het (uit)eindelijk netjes hebben opgepakt.

tenormin
door tenormin Feb 2, 2017 om 19:59
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Da's nog wel even afwachten ;-)

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Feb 2, 2017 om 21:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat een onzinnig verhaal. Dit is de rubriek Vraag en Beantwoord en geen rubriek discussies en wie vindt wat en waarvan.
Ik ga helemaal niet naar die onzin op Youtube kijken en het gekir van Jinek kijk ik ook al niet naar.
Ga in eigen kring zeuren en niet hier.
Wat heeft u te zoeken in een keukenzaak als u geen keuken wilt kopen?

kamphuysen
door kamphuysen - Feb 3, 2017 om 13:50
252 Antwoorden / 68 Vragen

Te merken valt dat maar zeer weinig reageerders door na te denken [hun verstand te gebruiken] een reactie afdrukken zoals men doet. Verdiep u eerst eens in de ''materie'' alvorens een antwoord te schrijven, als er naar uw reacties aantallen wordt gekeken dan zien we enorme hoeveelheden antwoorden die uit uw computer komt, bent u soms de hele dag bezig anderen af te serveren met uw tipistenonzin? Mijn vraag is al zo simpel, lees hier onder nogmaals alsdan wat vindt U daarvan? _>>
Manden-Makers Keukens Dramatisch of helemaal Gaaf ! om u nog beter om uw hoofd frisser te laten functioneren... kijk dan is op filmpjes van de BUCKET BOYS op YOU TUBE of in het algemeen op Google wilt U ? typ is Mandenmakers Waalwijk of DMG in of Keuken Recenties, of uitzending gemist Jinek met Mandenmakers de heer Coppens de Directeur die zegt nergens van af te weten dan nog wel in een landelijk Vara NcRV AvrO TV programma ?, maar hij Liegt dat is vreselijk en sterker zijn vrouw [waar hij mee leeft] is in het bedrijf {DMG} de Regelaar die dit alles maar aan elkaar moet rijgen samenknopen [de DMG administratie Kartel Houdster} zodat je van de ene kast naar de andere wordt doorgestuurd van de ene naar de andere keuken keten, waar de bla bla in rond blijft draaien]
- Dus beste mensen jullie zullen het allemaal wel erg goed willen bedoelen met de antwoorden, maar toch voordat u onzinnige en ledige kletspraat rond en terugstuurt lees er is over en verdiep je, met onzin want daar is helemaal niemand bij geholpen, verdiep jullie is in recht nBW 1 art 17 oa, en consumenten recht in het bijzonder. Jullie geven wel aan dat je daar verstand van hebt echter dat is een L.....verhaal.

Manden-Makers Keukens Dramatisch of helemaal Gaaf !

pino123
door pino123 Feb 3, 2017 om 15:48
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Nogmaals een totaal niet te lezen verhaal.... Wat is uw probleem? U heeft geen keuken gekocht bij MM, u heeft geen contact met deze firma niet....

U heeft geen vraag, alleen een discussiepunt, als u nu eens de richtlijnen van vraag en antwoord leest heeft u misschien een idee waarin u uw discussie moet gaan starten.

En als we het nu hebben over tipisten-onzin; het onzine relaas van ongeveer een a4-tje heeft weinig zin. U vraag wat wij ergens van vinden en dat hoort bij het topic discussie en niet bij vraag en antwoord. Bij vraag en antwoord geef ik antwoord op een vraag en geef ik niet mijn mening!

kamphuysen
door kamphuysen - Feb 3, 2017 om 14:11
252 Antwoorden / 68 Vragen

Burgerlijk Wetboek Boek nBW 7

Artikel 17
De afgeleverde zaak moet aan de overeenkomst beantwoorden.
Een zaak beantwoordt niet aan de overeenkomst indien zij, mede gelet op de aard van de zaak en de mededelingen die de verkoper over de zaak heeft gedaan, niet de eigenschappen bezit die de koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten. De koper mag verwachten dat de zaak de eigenschappen bezit die voor een normaal gebruik daarvan nodig zijn en waarvan hij de aanwezigheid niet behoefde te betwijfelen, alsmede de eigenschappen die nodig zijn voor een bijzonder gebruik dat bij de overeenkomst is voorzien.
Een andere zaak dan is overeengekomen, of een zaak van een andere soort, beantwoordt evenmin aan de overeenkomst. Hetzelfde geldt indien het afgeleverde in getal, maat of gewicht van het overeengekomene afwijkt.
Is aan de koper een monster of model getoond of verstrekt, dan moet de zaak daarmede overeenstemmen, tenzij het slechts bij wijze van aanduiding werd verstrekt zonder dat de zaak daaraan behoefde te beantwoorden.
De koper kan zich er niet op beroepen dat de zaak niet aan de overeenkomst beantwoordt wanneer hem dit ten tijde van het sluiten van de overeenkomst bekend was of redelijkerwijs bekend kon zijn. Ook kan de koper zich er niet op beroepen dat de zaak niet aan de overeenkomst beantwoordt wanneer dit te wijten is aan gebreken of ongeschiktheid van grondstoffen afkomstig van de koper, tenzij de verkoper hem voor deze gebreken of ongeschiktheid had moeten waarschuwen.
Bij koop van een onroerende zaak wordt vermelding van de oppervlakte vermoed slechts als aanduiding bedoeld te zijn, zonder dat de zaak daaraan behoeft te beantwoorden.

Jurisprudentie bij dit artikel

  • Hieronder wordt een selectie van de bijbehorende jurisprudentie getoond.

tenormin
door tenormin - Feb 3, 2017 om 14:13
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Maar @kamphuysen, als u niet content bent met antwoorden gaat u toch ook geen topantwoorden uitdelen? Ik tenminste niet, als ik er geen bal aan heb.

marita5
door marita5 - Feb 3, 2017 om 14:42
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Kamphuysen ,

Ten eerste was uw topic al idioot , maar uw reacties zijn nog idioter , ik hou me niet bezig met flauwekul , als ik al helemaal niks te zoeken heb bij een keukenzaak Zelfs u gebruikt uw verstand niet , of is dat ook verdwenen met de str*ntkar , ook dit antwoord is puntgaaf ..