na
door naomi1603 Feb 16, 2018 om 14:24
Huishouden & energie

Matras

heeft er iemand ervaring metRoyal healt form in schevenige ik ben mobiel beperkt dus kan niet naar de winkel
Graag een antwoord

1539 6 Rapporteer

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 16, 2018 om 14:32
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Zelf geen ervaring mee maar hier zijn enkele reviews:
https://www.healthfoam.com/ervaringen

na
door naomi1603 - Feb 16, 2018 om 14:40
9 Antwoorden / 15 Vragen

ik heb ook gezien nu in de koopjeshoek staan de matrassen aan de helft van de prijs heeft er daar iemand ervaring mee het schild veel in het budget
maar geen proefslapen ik zou een traagschuim matras kopen wegens mijn ernorme rugklachten want ik ben in behandeling in de pijnkliniek

tijger1
door tijger1 Feb 16, 2018 om 14:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik vraag mij af of traagschuim dan wel verstandig is. Heb zelf een tijdje een topper van traagschuim gehad. Ten eerste vond ik het erg warm en het draaien lastig.

Kunt u niet beter in de pijnkliniek vragen wat voor matras zij adviseren ivm uw klachten?

En in uw situatie zou proefslapen en mogen omruilen toch wel aan te bevelen zijn.

aurora1
door aurora1 Feb 16, 2018 om 14:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou dan eerder een hotelbed kopen: boxspring met pocketveren matras, en dan een versie die ook echt gebruikt wordt in hotels zoals het Hilton, (Best) Western Hotels, Okura etc. Met rugklachten kun je vaak slecht overeind komen en je draaien in bed, en dan lijkt me traagschuim dat je "omklemt" niet zo een goed idee.
Maar met een hotelbed van niet een afbraakprijzenzaak bent u vrij duur uit bij Crown Bedding of bijvoorbeeld: http://hotelbedding.nl/home-nl/

bi
door bigale50 Feb 16, 2018 om 15:07
25 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb daar een Comfort koudschuim matras gekocht. Een keurig bedrijf en een matras van hoge klasse. De matras vond ik na verloop van tijd toch nog iets te hard en heb vervolgens een emma matras gekocht. Was iets beter , maar nog niet ideaal, mijn vrouw ligt nu heerlijk op de Comfort koudschuim matras.

aurora1
door aurora1 Feb 16, 2018 om 15:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Smaken en wensen verschillen zoals ik al aangaf.

aurora1
door aurora1 - Feb 16, 2018 om 14:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heb ik geen ervaringen mee. Ik zou overigens een dergelijk duur matras niet zomaar kopen aan de hand van wat reviews bij de winkel zelf. Mensen hebben uiteenlopende wensen, verschillende lengte- en gewicht, transpireren al dan niet veel enz. Ook is van belang bij uw keuze wat voor bodem uw bed heeft.
Als een matras dat u heeft of had goed beviel dan zou ik wederom een dergelijk matras kopen. Anders als u beslist een nieuw matras nodig heeft zou ik eens op de website van Ikea kijken. Prima voorwaarden, veel keuze, uiteenlopende prijzen (klik op de rode regel): http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/bedroom/Mattresses/

Topantwoord

marita5
door marita5 - Feb 16, 2018 om 16:36
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Naomi1603 ,

Volg het advies van @tijger1 , vraag inlichtingen bij de pijnkliniek welke matras voor u geschikt is .
Op 5 februari heeft u ook al een vraag gesteld over een matras .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/huishouden-energie/vraag-over-ervaring?id=594231

getty
door getty - Feb 16, 2018 om 17:31
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Maar als ik zeg dat ik er heerlijk op slaap, dat bekent toch niets voor u persoonlijk?  Dit is zo iets persoonlijks!

boppe1943
door boppe1943 - Feb 16, 2018 om 17:32
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Zeker voor iemand met rugklachten is het van het grootste belang om een matras te hebben dat bij hem/haar past en dat is van heel veel factoren afhankelijk. Een goede beddenzaak, zeker één waar men dit dure merk verkoopt, zal zeker goed geïnformeerd verkooppersoneel hebben. U bent mobiel beperkt, maar is er geen enkele kans dat u vervoer kunt regelen via familie, vrienden of buren? Want u moet echt zelf naar een beddenzaak voor zo'n belangrijke aanschaf. Kijk voor vervoer anders even op:

https://www.denhaag.nl/nl/zorg-en-ondersteuning/vervoer-voor-ouderen-en-mensen-met-een-beperking.htm

Vraag aan de verkoper of u op het uitgezochte matras mag "proefslapen".