ta
door tara06 Mar 13, 2008 om 12:29
Huishouden & energie

Meubels besteld bij Sanders meubelstad

Op 30 november vorig jaar heb ik een bank, eetkamertafel, tv meubel, dressoir en 2 spiegels besteld bij Sanders meubelstad. Levertijd zou 14 weken zijn. 2 weken geleden een brief ontvangen van de meubelman dat er door productie problemen 2 weken later geleverd zou worden. Afgelopen vrijdag ben ik door de meubelman gebeld de meubels waren er en zouden vrijdag as geleverd worden. Vanochtend een telefoontje van de meubelman gehad, de meubels kunnen niet geleverd worden want het dressoir is kapot. Levertijd dressoir nu onbekend.

Is er iets wat ik kan doen om mijn andere meubels wel geleverd te kunnen krijgen aangezien ik in mijn woning nu helemaal geen meubels heb staan.

3576 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 13, 2008 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag tara06,

Je schrijft: Is er iets wat ik kan doen om mijn andere meubels wel geleverd te kunnen krijgen aangezien ik in mijn woning nu helemaal geen meubels heb staan.

Ik neem toch aan dat je al wel gevraagd hebt om de andere meubels wèl te leveren. Moet ik uit jouw post afleiden dat Sanders Meubelstad hieraan niet wil meewerken???

Met vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Jun 6, 2009 om 19:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wel Ik kan alles bewijzen, gelukkig was ik naar sanders meubel megastore, met getuigen, na heb ik naar ervaring met HACO, nog heb ik in radar geschrijven, Haco'marco en muffs 53... vind mijn verhaal ongeloofwaardig, en hun vond sanders verkooper zielig, daarom zeg ik en getuigen klacht maar wij, geef maar ik geld tenamens sanders verkooper hoe hij VOP mij, en mufss... 53, en marco, bent jullie aanwijzig was dit alles geberut? tuurlijk jullie dek elkaar, om eigen fout bescherm,. is niet goed, consequentie, spoortive en eerlijk met wat jullie zeg, geen GOD spelen, maar direktie DMG.K.service, het zelfde nivo. IK GE VOP, door goede pratjes, ik ben dom maar niet achterlijk, En .. hun zeg, toch kirjgt ik korting, maar : mijn Garantie 5 jaar die ik moet betalen 250 euro, belijken achterkomen later pas hun schrijft 170 euro... Mijn garantie naar basis , krijgt ik geld terug 100 euro, ( basis garantie INCL en transport, maar ik moet 25 euro betalen transport), dus INDERDAAD krijgt ik TOCH KORTING, van mijn eigen geld, nog geef ik 170 euro voor hun, lief he....Ik en getuigen bereik tot  de rechzaak, hun moet maar ons klachten, maar mensen opassen, consequent, eerlijk, sportiv is niet makkelijk, en niet leuk, maar gerespecteert, pet af.

ve
door verwijderd - Jun 6, 2009 om 20:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

@velberg2008,

Advies: blow lekker verder!

ReadAC.

ve
door verwijderd - Jun 6, 2009 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@read

Geen chocola van te maken. Gaat geloof ik over een sigaar uit eigen doos? Een conversatie op ander forum?

Jij GE VOP zijn!! Misschien ook iets tot je nemen? Neutje of zo, zal misschien dan beter lezen zijn. Haha.

ve
door verwijderd - Jun 7, 2009 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

tuurlijk om gerechtigheid  waarom moet niet blow door, anders als niet om en verteld leugens.

jij 'read' toch doe het zelfde.... goodluck