jaapvdleij
door jaapvdleij Nov 16, 2010 om 14:03
Huishouden & energie

nederlandse energie maatschappij

Voelen jullie net zo belazerd door de N.E.M. Ik zeg nooit doen
Bij mij waren alles wat aan de telefoon verteld werd een grote leugen. In dit geval vind dat ik mag zeggen dat dit soort figuren criminelen zijn. Dit is pure misleiding en misleiding is oplichting in mijn opinie. Daarom roep ik iedereen op die door de Nederlandse Energie maatschppij getilt is hun zoveel mogelijk negatief in het nieuws t brengen. Dit zijn pure criminelen in mijn ogen.Dus kom op benader wie je kan en hopen dat ze dan falliet gaan

532 6 Rapporteer

börgemeister
door börgemeister - Nov 16, 2010 om 16:17
506 Antwoorden / 25 Vragen

Vandaar die opgelegde boete vorige week van ruim € 850.000,00 aan de N.E.M. vanwege o.a. oneerlijke handelpraktijken en dwaling.

Lsk520
door Lsk520 - Nov 16, 2010 om 16:17
827 Antwoorden / 2 Vragen

Nou, vertel dan maar eens wat deze boeven allemaal hebben gedaan. Zomaar beschuldigingen dumpen is wel heel makkelijk.
Enne...misleiding is geen oplichting maar dat komt later wel.....
Oja, ik zit (en blijf) gewoon bij de Nuon. Misschien iets duurder maar....geen gezeik!

stacey
door stacey - Nov 16, 2010 om 16:25
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Tja, Fransie Bauer moet tenslotte ook betaald en dat mogen de klanten doen ;-)

jaapvdleij
door jaapvdleij - Nov 16, 2010 om 16:28
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik Laat me niet al te veel uit ,maar ik zal 1 voorbeeld geven.Ik betaal automatisch
alleen wordt door hun niet verwerkt. Dan volgt er d2 dagen later een herrinering met 50 euro extra bovenop. Ik maak het dan zelf weer over en wordt terug gestort en weer twee dagen later een aanmaning met weer 50 euro bovenop.. terwijl het betaald is. Dus betaal je extra. Bij de afrekeing komt dan ook weer 100 euro aanmaning kosren overheen. Dus betaal je over 1 maand 200 extra en ook nog eens de kosten via een incasso. Dan krijg je nogmaales een incasso omdat ze het bedrag verhoogt hebben. Dus op een bedrag mag je nog eens 75 extra dokken . En dit is geld uit de zakken van mensen kloppen ,ook al is er betaald en bewijs aanwezig. Oja en bel je er over op dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en zeggen dan stap je maar over en geven je ze zelfs een paar opties.
Als mijn jurist dan contact opneemt praten ze ineens heel anders en hopen ze dat als ze het uitgezocht hebben dat ik niet zal overstappen.
Hoezo vreemd gedrag.
En by the way :liegen is oplichting vind ik in dit geval omdat er gelogen woprdt om je binnen te halen. En dan blijkt de waarheid zelfs niet in het midden te liggen .

Lsk520
door Lsk520 - Nov 16, 2010 om 16:56
827 Antwoorden / 2 Vragen

Als je kan aantonen dat jouw automatische machtiging is verwerkt én afgeschreven van je rerekening dan kun je dat bewijzen .Dan hoeft het vervolgtraject niet zo ingewikkeld te zijn. Je stuurt ze bewijs dat je gewoon betaalt, niet meer reageert op verdere incassoprocedures en/of aanmaningen en dat je een eventuele gang naar de rechter met vertrouwen tegemoet ziet!
let op: doe dit alleen als je 100% kunt aantonen gewoon aan de maandtermijnen te hebben voldaan.
enne. wat je verder vindt...is niet belangrijk.

jaapvdleij
door jaapvdleij - Nov 16, 2010 om 17:41
4 Antwoorden / 2 Vragen

Dat heb ik dus gedaan.In eerste instantie zeggen ze dah de afschriften niet rechtsgeldig zou zijn. En zaterdag ontving ik van hun een brief met afsluiting.
En mijn brief was vreemd genoeg wel binnen ( al verstuurt in augustus). En wordt pas over 14 dagen behandelt. Dus wel snel afsluiten en mijn bezwaar in eerste instantie niet ontvangen te hebben ,blijkt nu dus wel binnen te zijn en pas laat in behandeling te worden genomen.Maar ondertussen sluiten ze je wel af.
Ik heb dus bewijzen van overmaken en zelfs al een keer extra betaald.Maar volgens hun is er niets binnen gekomen.En gisteren toe ik belde zeiden ze in een keer van wel.Maar toch gingen afsluiten. Maar dit schijnt hun gang van zaken te zijn
ik lees dit dus vaker.
en laten we het helemaal maar niet hebben over incassobureau vesting Finance
Die mij zelfs bedreigt heeft. En dan bedoel ik niet met afsluiting of naar de rechtsbankmaarmet fisyk geweldIn die zin ben je dan een crimineel vind ik
Beide partijen sturen je dan van de ene naar de ander.
Voor een stap naar de rechtsgang ben ik niet bang. Maar bedreigen is een heel andere zaak.