cl
door cluwie Apr 6, 2012 om 13:16
Huishouden & energie

Nespresso Koffie machine

Hallo,

Zijn er mensen die ook steeds problemen hebben met Nespresso kofiie apparaten ? Hebben jullie dan ook zo lang moeten wachten voor hij gerepareerd was ? Kwam hij compleet terug ?? Graag antwoord en kunnen we misschien iets ondernemen, want ik ben er na drie kapotte machines goed ziek van en zijn heel duur voor een koffie apparaat. Groet Cluwie

17427 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ro
door ronaldbijvoets - Apr 8, 2012 om 22:59
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij zijn er ontzettend blij mee, ook met de service (1x stuk, binnen no time terug). Heb zelf wel eens pech gehad met apparaten (onder andere een bepaald automerk dat steeds opnieuw stuk ging), maar denk dat het vaak toeval is.

cl
door cluwie - Apr 9, 2012 om 11:42
25 Antwoorden / 8 Vragen
0

Ik ben van mening dat toeval niet bestaat, maar dat je reparatie binnen no time treug heb, heb ik nog nooit mee gemaakt bij Nespresso, ook bij de nadere twee niet, nu zit ik al 3 weken te wachten omdat hij incompleet werd thuis gebracht, niet geaccepteerd en nu al weer een week weg. Had hiervoor de Magimix, 2 jaar en hij was naar zijn grootje. Daarna de Krupps met melkschuimer, na twee jaar en een maand, kon ik hem weg gooien. Nu de Lattisimo en is binnen een jaar al twee keer weg geweest voor reparatie Wij zijn maar met zijn tweeën en drinken gezamelijk maar 5 kopjes koffie per dag. Ben in totaal nu aan koffiemachines van Nespresso meer dan € 575,00 kwijt Voor mij dus nooit meer een Nespresso machine, ook al is het heerlijke koffie

rs
door rst77 - Apr 10, 2012 om 12:17
18 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb al twee en half jaar de Lattassimo thuis staan. Gelukkig nog nooit problemen gehad.

Ik ken de mensen bij Nespresso als uiterst klantvriendelijk, vaak zo overdreven dat ik me opgelaten voel :)

sa
door sabineosiris - Apr 10, 2012 om 12:25
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

In het bezit van drie Nespresso machines en nog steeds bijzonder enthousiast. De service is prima en in het bijzonder bij de boutiques in Spanje, waar we wonen, is ook de bezorging van bestelde cups snel.

Er is nog geen enkele machine ooit stuk gegaan.

Mazzel misschien? Denk het niet.

sabine

ra
door ragdolletje - Apr 10, 2012 om 12:49
30 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wij hebben een Nespresso DéLonghi en al drie jaar in gebruik.
Geen enkele klacht. Wat wij wel doen is gefilterd water in het apparaat gebruiken, in alle apparaten waar water in gaat trouwens, Senseo, waterkoker, drinkfonteinen voor de katten enz.
Ik ben er heilig van overtuigd dat veel apparaten een veel kortere levensduur hebben door aantasting van kalk.
Mijn waterkoker is al jaren in gebruik en er zit nog geen spikkeltje kalk in.
Bovendien smaakt thee en koffie veel lekkerder als je Britawater gebruikt. Geen vellen op de thee. De planten leven langer, die krijgen ook uitsluitend gefilterd water. En ik vind het ook erg lekker om zo te drinken.

mimi40
door mimi40 - Apr 10, 2012 om 14:05
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

Nespresso Magimis M100 sinds 2008 in gebruik en nog nooit klachten gehad. Doet het nog steeds prima, blijbaar heeft U gewoon pech gehad. Dus om nou een "actiegroep" op te richten lijkt mij wat overdreven.

an
door andrea - Apr 10, 2012 om 15:04
21 Antwoorden / 5 Vragen
0

Wij hebben ook al jaren een DéLonghi. Mijn dochter en zoon hebben dezelfde machine plus nog een andere. Nooit klachten gehad tot nu toe. Het kan natuurlijk een keer voorkomen maar wij hebben dus geen problemen.

mahadma
door mahadma - Apr 10, 2012 om 15:06
11572 Antwoorden / 51 Vragen
0

"en zijn heel duur"

bij een grote huishoudketen koop je voor € 10,00 een koffiezetapparaat met 2 jaar garantie.

jo
door jo-an - Apr 10, 2012 om 15:46
11 Antwoorden / 0 Vragen
0

ook ik ben al jaren in het bezit van een nespressoapp, en ook ik heb er geen problemen mee , maar hij moet ook goed onderhouden worden dat is een pre. regelmatig ontkalken en na het koffie zetten altijd even doorspoelen , dan gaat hij jaren mee

be
door bertboudewyn - Apr 10, 2012 om 18:37
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Positieve geluiden vanaf deze zijde.

In turkije, daar verblijf ik regelmatig, gekocht SAECO ODEA GO espresso machine.
bleek 1 onderdeel te ontbreken, hiervoor mezelf bij importeur/service-leverancier in Turkije mij 7 weken ingespannen, telefoontjes, mails. Alles belooft en tenslotte het antwoord, dat het betreffende onderdeel (koffiebonendeksel) niet meer leverbaar zou zijn.

Ik ga op internet naar SAECO nederland en kom bij Philips terecht in een rechtstreeks chatgesrpek, wat aangenaam!!!! Daar ontving ik de link voor de SAECO-service nederland en binnen 2 uren nadien had ik het onderdeel reeds voldaan en was het op transport naar Turkije.

Ik drink dagelijks met volle teugen heerlijk espresso!!!!!!!!

ri
door rica 1 - Apr 19, 2012 om 05:40
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

wij hebben 2 nespresso's 1 hadden we door eigen schuld stuk, stuk gevroren.
Maar ze kwamen hem keurig halen kregen een soort gelijke in bruikleen en met 2 weken was hij weer terug zonder kosten.
Ik ben vol lof over nespresso

diumenge
door diumenge - Apr 19, 2012 om 06:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=mahadma schreef op dinsdag 10 apr 2012, 15:06]"en zijn heel duur"

bij een grote huishoudketen koop je voor € 10,00 een koffiezetapparaat met 2 jaar garantie.Een filterkoffiezet apparaat ja, maar geen Nespresso apparaat. Hoewel ik het er wel mee eens ben dat ze niet heel duur zijn. Ze verdienen het geld op de cups. Met acties koop je zo'n Nespresso apparaat soms al voor rond de 50 euro.[quote=bertboudewyn schreef op dinsdag 10 apr 2012, 18:37]Positieve geluiden vanaf deze zijde.

In turkije, daar verblijf ik regelmatig, gekocht SAECO ODEA GO espresso machine.
bleek 1 onderdeel te ontbreken, hiervoor mezelf bij importeur/service-leverancier in Turkije mij 7 weken ingespannen, telefoontjes, mails. Alles belooft en tenslotte het antwoord, dat het betreffende onderdeel (koffiebonendeksel) niet meer leverbaar zou zijn.

Ik ga op internet naar SAECO nederland en kom bij Philips terecht in een rechtstreeks chatgesrpek, wat aangenaam!!!! Daar ontving ik de link voor de SAECO-service nederland en binnen 2 uren nadien had ik het onderdeel reeds voldaan en was het op transport naar Turkije.

Ik drink dagelijks met volle teugen heerlijk espresso!!!!!!!!Leuk verhaal, maar SAECO is een espresso apparaat, geen Nespresso.

peterjansen44
door peterjansen44 - Feb 25, 2013 om 17:21
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wordt netjes opgehaald maar telefonische service is iets minder

edrick3
door edrick3 - Feb 25, 2013 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@peterjansen44,

Beetje late reactie. ;-)

OT
Alle vragen over ontkalken en koffiezetmachines aan het opzoeken?

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer