Nieuwe keuken

We hebben een keuken gekocht bij cvt tilburg na ander half jaar is de keuken goed op geleverd. We hebben veel onkosten gemaakt met vrije dagen en anders dingen. Dus we wilde een vergoeding die was ons ook toe gezegd. Het zou een dinerbon zijn! Daar waren we het niet mee eens.Dus zochten we hulp bij DAS rechtsbijstand maar die kunnen en willen ons niet helpen! Dus onze vraag aan jullie of jullie ons wel willen en kunnen helpen.

1087 11 Rapporteer

Topantwoord

getty
door getty - Feb 4, 2017 om 19:29
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Waarom helpt DAS dan niet?

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 5, 2017 om 00:19
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Das onduidelijk.

ge
door geert-jan angelique van dijk-kleijn - Feb 4, 2017 om 19:31
1 Antwoorden / 1 Vragen

Die zeggen niets te kunnen doen want ze vroegen wat wij wilde maar daar konden hun niets mee.

getty
door getty Feb 4, 2017 om 19:37
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Maar wat wilden jullie dan? Wees eens wat duidelijker.

tenormin
door tenormin - Feb 4, 2017 om 19:32
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Na anderhalf jaar is de keuken goed opgeleverd? Er is dus kennelijk veel fout gegaan. Schrijft u daar iets meer over. Want met goede oplevering en veel kosten gemaakt hebbend, daar kan ik me niet zo veel bij voorstellen.

Cookies
door Cookies Feb 4, 2017 om 21:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nieuwe woning na 1,5 jaar opgeleverd?

diumenge
door diumenge - Feb 4, 2017 om 19:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Pak die diner bon aan, ga lekker uit eten en daarna genieten van je nieuwe keuken. Beter voor je hart.

tijger1
door tijger1 - Feb 4, 2017 om 19:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat u vrije dagen hebt opgenomen voor die keuken, lijkt me logisch. En wat zijn dan die andere dingen?

En als zaken zo lang duren en u andere kosten dan die dagen hebt moeten maken, had u niet alles moeten betalen.

newmikey
door newmikey - Feb 4, 2017 om 20:02
830 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, wij (de forumleden)  kunnen daar niet bij helpen zelfs als wij dat al zouden willen.

pi
door pieterwolters - Feb 4, 2017 om 21:19
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Quantificeer de schade die je hebt geleden eens. Een extra vrije dag opnemen zegt niet zoveel. Die dagen heb je o.a. voor dit soort dingen.

Cookies
door Cookies - Feb 4, 2017 om 21:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je zult deze vraag aan de redactie moeten stellen,  maar ik kan je nu al vertellen dat Kassa zich daar niet mee gaat bemoeien. Wat minder naar Amerikaanse films kijken.

ne
door neodutchio - Feb 4, 2017 om 23:18
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Als een rechtsbijstand u al niet zou willen helpen aangezien u iets wilt wat schijnbaar dus al niet mogelijk is, hoe denkt u dan via een forum dit wel te bereiken? En zolang u niet duidelijk bent in het verhaal is er sowieso al helemaal niets mogelijk.

hansje klein
door hansje klein - Feb 4, 2017 om 23:51
3037 Antwoorden / 62 Vragen

U heeft inmiddels dus nu de keuken klaar, zoals hij gepland en besteld was.......

Omdat u niet met een dinerbon het riet in gestuurd wilt worden maar door u gemaakte extra kosten vergoed wilt krijgen vraagt u KASSA om hulp, maar bent hier, waarschijnlijk onbedoeld, op het vrijwilligersforum V&B (vraag en beantwoorden) terrecht gekomen. Dat komt regelmatig voor.

Onderaan deze site kunt u contact opnemen met de redactie. De voorgeschiedenis is voor het forum te sumier uitgelegd om enig advies te kunnen geven nadat ook uw rechtsbijstandsverzekering de niet nader beschreven wensen al heeft weggewuifd.

VRAAG: Met wie wilt u nu verder? Is de eerder gedane toezegging duidelijk in geld uitgedrukt? of wilt u de waarde van de dinercheck liever cash? Heeft het bedrijf uiteindelijk nog steeds niet aan de verplichtingen voldaan: een keuken die werkt en werkbaar is geleverd? Een restbetaling uwerzijds kan niet teruggehouden worden?

U kunt ook nog een klacht formuleren t.o.v. het bedrijf (klachtencommissie), Klacht.nl of Klachtenkompas.nl

hansje klein
door hansje klein - Feb 5, 2017 om 13:26
3037 Antwoorden / 62 Vragen

NIET meer reageren op een eerder aangemaakte topic is niet echt een koningsweg.........

Omdat u schreef over een DAS-rechtsbijstandsverzekering te beschikken dan tòch maar weer telefonisch om advies vragen ook zonder juridische hulp:

U kunt uw vraag op twee manieren aan ons voorleggen: telefonisch of via het formulier.
U kunt direct bellen met de Juridische Adviesdesk via 020 651 8815.
De Adviesdesk is bereikbaar van:

  • maandag t/m donderdag van 08:00 - 20:00 uur
  • vrijdag van 08:00 - 17:30 uur