sh
door sherry_juanita Sep 16, 2019 om 08:56
Huishouden & energie

Online.nl

Goedemorgen, 

Sinds 1 juli 2019 ben ik overgestapt naar Online.nl wat nu mijn grootste hoofdpijn is geworden. Regelmatig geen internet en blijft het beeld van tv hangen. Ik bel iedere week minstens 1x naar hen en krijg dan te horen dat ik mujn modem moet resetten of dat zij het van afstand zullen resetten. Ondertussen zijn er nu 2 monteurs langsgeweest en wacht ik op nr 3. Tevens is het niet mogelijk compensatie van de gemaakte kosten zoals mobiel moeten bellenen mijn mobieldatabundel thuis aanspreken die eind van de maand op is hierdoor. Wat kan ik doen om te krijgen waarvoor ik betaald heb?

2450 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 16, 2019 om 08:59
16885 Antwoorden / 202 Vragen
3

Aangeven dat men in gebreke blijft in het naleven van de met u afgesloten overeenkomst. Doe dat per brief, aangetekend te verzenden met bericht van ontvangst, vorder in die brief dat u binnen bijv. 2 weken naleving verwacht, u op basis van het wetsartikel dat ik bijvoek uw schade claimt incl. de kosten van de aangetekende brief en stel dat indien men niet voldoet aan naleving binnen de gestelde termijn dat u de overeenkomst als beëidigd zult beschouwen.

Zie: . Op www.consuwijzer.nl vindt u naast informatie over uw rechten als consument ook handige infobladen en voorbeeldbrieven.  Qua wetgeving waar ik naar verwijs  schade bij niet naleving

marita5
door marita5 - Sep 16, 2019 om 09:02
11534 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Sherry Juanita , 

Lees hier wat u kunt doen , zie ook voorbeeldbrieven ( benedenaan in het groen ) , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-tv

panter22
door panter22 - Sep 16, 2019 om 09:14
6599 Antwoorden / Vragen
2

Wat is de mening van die monteurs waar het aan ligt? Of zeggen ze niets en gaan ze zo weer  weg.

ma
door malty - Sep 16, 2019 om 09:34
1112 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wanneer u bij de vorige provider deze problemen niet had zou er toch iets mis kunnen zijn met het modem.
Het kan een kleinigheid zijn, zoals een niet goed werkend voedingssnoer vanuit het stopcontact naar het modem of slecht contact.
Ik zou vragen om het modem incl. voedingssnoer te vervangen, het is niet eenvoudig om de oorzaak te vinden als de storing maar zo nu en dan optreed.

A.
door A. Hoff - Sep 16, 2019 om 13:00
2 Antwoorden / Vragen
0

Toen wij daar last van hadden, hebben ze naar de straatkabel gekeken, En daar bleek een slechte las te zitten.
Steeds stekkertje eruit en stekkertje erin. Wij werden er gek van.

he
door henkie.penkie - Sep 16, 2019 om 13:31
150 Antwoorden / 0 Vragen
0

Aller eerst de vraag, ben je online.nl klant dan lopen de signalen via de KPN lijnen. Er zijn op dit moment 2 mogelijkheden a) via de glasvezelkabel, b) via de oude PTT kabel. Bij deze laatste zul je nooit snelheden max 100Mbits kunnen behalen die een provider je aanbied of aan zal bieden. Hogere snelheden haal je alleen via de glasvezel kabels of deels coax kabels.  Waarom in de oude ptt kabel zijn de aders maar 0,4 mm dik en hebben een zeer hoge weerstand dat ten koste gaat van de signalen die er over verstuurd worden. Het kan ook zo nog zijn dat de oude Ptt kabel dus danig verouderd is dat deze vervangen moet worden.Maar in dit vervangen als gaat om de oud PTT kabel steken de providers hier geen geld meer in en gaan ze over tot het aanleggen van glasvezel kabels. Wat er veel niet weten is dat het cai-kabel netwerk van bijvoorbeeld Ziggo voor 97 tot 98 % uit glasvezel bestaat en de laatste meters vanaf het aansluitkastje in je straat Coax is. Eigenlijk is dit Netwerk dat Ziggo nu in beheer heeft al enigsinds voor op het glasvezel netwerk. Jou storing kan te maken hebben dat deze van buiten je woning komt doordat wat ik al eerder zij dat de aangelegde grondkabels verouderd en of in de grond beschadigd zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer