pk
door pkberkel Nov 17, 2016 om 13:21
Huishouden & energie

Opgelicht door container cleaning noord Brabant en Limburg

Een jaarabonnement vooruit betaald maar de container is meer niet dan wel gereinigd. Op mail wordt niet gereageerd dan maar de servicedesk bellen (SDCR) dit kost €0,10 per minuut. Altijd smoezen, kapotte auto, zieken etc etc. Laatste 2 maanden helemaal niet meer gereinigd, de service desk zegt dat ze niets kunnen doen als alleen mijn klacht melden bij de leidinggevende. Ook die reageert niet, kortom ik heb betaald voor een dienst die niet wordt geleverd en sta met mijn rug tegen de muur, wat nu?

10782 13 Rapporteer

lexgensen
door lexgensen - Nov 17, 2016 om 13:25
274 Antwoorden / 88 Vragen

Grote plastic zak met een elastiek vastmaken in de container is voordeliger als met dit soort bedrijfjes in zee te gaan.

pk
door pkberkel Nov 17, 2016 om 13:45
0 Antwoorden / 2 Vragen

Dat is voor de toekomst beter maar ik zit nu met een dienst die ik voor een heel jaar heb betaald en die niet wordt geleverd

audb
door audb Nov 18, 2016 om 14:40
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Alleen mag dat niet als het om een gft bak gaat maar bij de action zijn daar speciale gft zakken te koop helaas enkel voor 140 liter containers.

Voor een "normale" hebben ze wel 240 liter zakken en voor de prijs hoeft u het zeker niet te laten.

tenormin
door tenormin - Nov 17, 2016 om 14:13
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Als het dit onderstaand "bedrijf" is, tja, daar is maar 1 werknemer. "Ze" staan wel ingeschreven bij de KvK. Om Klachtenkompas zijn wel klachten, alleen: gereageerd word er niet. Dat zal moeilijk worden. Hoop dat mijn link lukt.
http://www.opencompanies.nl/dienstverlening/container-cleaning-noord-brabant-limburg-bv-oud-gastel-61216224

eclipse
door eclipse Nov 17, 2016 om 14:23
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hij werkt  :-)

tenormin
door tenormin Nov 17, 2016 om 14:53
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, anders had ik er een ander verhaal van moeten maken. Heb zoveel problemen op deze site. En "reageer op dit antwoord" was tot en met vanmiddag nog schuingedrukt. Staat nu weer recht overeind. ;-)

marita5
door marita5 Nov 17, 2016 om 14:59
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@Tenormin , u bent niet de enige met veel problemen , ook bij mij is dit hopeloos . ik heb gisteren een mail gestuurd reactie van de redactie : ik had teveel programma`s op de achtergrond draaien wat natuurlijk onzin is ( internet op deze site blijft maar draaien ) . ik heb duidelijk aangegeven dat ze er iemand na moeten laten kijken , die er meer verstand van heeft want zo werkt het niet .

tenormin
door tenormin Nov 17, 2016 om 15:21
16850 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. @marita5, weet dat ik niet de enige ben. Heb b.v. in avatar getallen van vragen staan die niet meer weggaan. @tijger1 heeft er al over de 1400. Internetredactie schrijft dat "wij" de enigen zijn. Maar ze werken er wel aan. Dat is dan het minst vervelende. Wil ik naar een vraag: pagina niet gevonden, nog een keer en pagina is er wel. Nu krijg ik pas reacties binnen van 'antwoord op vraag' van gisteren. Je zou er moedeloos van worden. Blijft bij mij ook draaien hier. Andere sites, waar ik ook ga, geen probleem.

eclipse
door eclipse - Nov 17, 2016 om 14:31
1561 Antwoorden / 370 Vragen

U zou tenminste voor Uw  eigen gemoed  aangifte kunnen doen van oplichting door niet geleverde diensten, Dan heeft U iig  wat gedaan,op die manier kunnen we allemaal wel onze zakken vullen, En laat weten dat je aangifte gaat doen of eis  ontbinding  van het contract als schoonmaker niet voor ( datum ) de bak komt  reinigen. hoeveel kost het U eigenlijk, ? hij levert geen wederdienst waar U voor hebt betaald,,

tijger1
door tijger1 - Nov 17, 2016 om 14:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De container reinigingsbedrijven zijn overwegend louche. Al jarenlang bekend. Waarom betaalt u een jaar vóóruit?

Neem uw verlies en ga naar de Action en koop zakken als die vuile bak u stoort.

akkerdistel
door akkerdistel Nov 17, 2016 om 15:28
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Aanvulling: door tuinafval wordt de kliko niet echt vies, door etensresten e.d. wel. Koop bij bovengenoemde winkel kleine verteerbare zakjes en doe daar dat afval in. Hoef je hoogstens 1x in de 2 jaar dat ding schoon te maken.

pk
door pkberkel Nov 17, 2016 om 15:31
0 Antwoorden / 2 Vragen

Dat deze bedrijven overwegend louche zijn begrijp ik inmiddels ook, en hoe ik zelf mijn container schoon kan houden ook. Wel wil
ik graag mensen waarschuwen voor dit bedrijf zodat ze er niet, net als ik gedaan heb, met twee voeten intrappen

tijger1
door tijger1 - Nov 17, 2016 om 15:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@pkberkel

Maar die mensen komen hier pas klagen als ze er al ingetrapt zijn.

pk
door pkberkel Nov 17, 2016 om 15:39
0 Antwoorden / 2 Vragen

Waar kan ik het dan plaatsen? Zeg het maar......

tijger1
door tijger1 - Nov 17, 2016 om 15:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar plaatsen? Geen flauw idee. U hebt toch ook niet eerst op het net gekeken of het wel verstandig was? Dan doen dus de meeste mensen niet.

En als ze het wel doen, dus op Google containerreiniging intikken, schrikken ze al genoeg van de ellende die die bedrijfjes veroorzaken.

Maar nu staat er weer een bij.

marita5
door marita5 - Nov 17, 2016 om 18:13
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Pkberkel ,

Stuur Container Cleaning een aangetekende brief wegens wanprestatie , in deze brief (ingebrekestelling ) geeft u een termijn aan van 14 dagen tot nakoming overeenkomst , klik op de rode regels.

https://www.advocaatcontractenrecht.nl/wanprestatie/

Of neem contact op met het Juridisch Loket in uw gemeente ,

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact

tijger1
door tijger1 Nov 17, 2016 om 18:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog € 8,75 in de kliko gooien?

marita5
door marita5 Nov 17, 2016 om 18:43
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Het is niet anders , dan heeft Ts wel bewijs . Nu heeft Ts betaald en word er niks gedaan , op mail word niet gereageerd, helpdesk komt met allerlei smoezen aan . Container Cleaning hoort zich aan de overeenkomst te houden .

tijger1
door tijger1 Nov 17, 2016 om 20:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard, maar ze zullen niets doen en dan naar de rechter? Al die louche bedrijven, men moet eerst kijken en zeker geen sinterklaas gaan spelen door een jaar vooruit te betalen. Zo bindt je de kat wel op het spek.

marita5
door marita5 Nov 17, 2016 om 20:28
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Topantwoord

Op
door Opa Eus - Nov 18, 2016 om 13:02
41 Antwoorden / 18 Vragen

[Edit internetredactie: De Caps Lock mag uit]

tijger1
door tijger1 Nov 18, 2016 om 14:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet schreeuwen, dat is ongepast.

pk
door pkberkel Nov 18, 2016 om 17:29
0 Antwoorden / 2 Vragen

Hartelijk dank voor de VRIENDELIJKE  reactie op mijn vraag. Ik zal hier zeker geen 2e keer intrappen,

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 18, 2016 om 14:25
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Hoewel dit naar uw gevoelk oplichting is is het in werkjelijkheid niet meer of minder dan het niet nakomen van een overeenkomst of in de volksmond gezegd: wanprestatie. Om in deze uw recht te halen als men nergens op reageert betekent de gang naar de kantonrechter.
Alleen als aan u meer gevallen bekend zijn kan sprake zijn dat strafrechtelijke vervolging mogelijk is.

pk
door pkberkel Nov 18, 2016 om 17:26
0 Antwoorden / 2 Vragen

Dat is dan meteen het vervelende van dit soort praktijken. Je staat met je rug tegen de muur en de kosten om stappen te ondernemen wegen niet op tegen de abonnementskosten die voor een heel jaar zijn betaald. Het bedrijf kan hierdoor gewoon zijn gang gaan en mensen misleiden omdat ze weten dat vervolging toch niet zal gebeuren.

1paul
door 1paul - Nov 18, 2016 om 17:27
3174 Antwoorden / 0 Vragen

zeg wel uw kontrakt op tijd op, anders loopt dit zomaar nog even door...

pk
door pkberkel Nov 18, 2016 om 17:30
0 Antwoorden / 2 Vragen

Het contract heb ik een half jaar geleden opgezegd dat is ook bevestigd door container cleaning.

ma
door marco van esch - Feb 2, 2017 om 19:02
2 Antwoorden / Vragen
ma
door marco van esch - Feb 2, 2017 om 19:04
2 Antwoorden / Vragen
ro
door rodney godfried - Mar 2, 2017 om 11:03
1 Antwoorden / Vragen

Ja dat heb ik ook. Ik had onderligende mail naar hun gestuurd en nooit meer een antwoord of reactie ontvangen.

Beste,

Sinds vorige jaar zijn jullie alleen 1x bij mij geweest om mijn container schoon te maken daarna nooit meer. Kan toch niet!!!!
Afgelopen vrijdag zijn jullie er weer niet geweest. Ik vind dit verschrikkelijk. Ik betaal voor een service die jullie niet leveren.

Graag wil ik weten hoe jullie dit gaat oplossen. Anders stort aub mijn geld terug.

pk
door pkberkel Mar 2, 2017 om 14:29
0 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Rodney, dit zullen ze ook niet beantwoorden. Als je de klantenservice belt komen ze met allerlei smoezen, auto kapot, veel zieken enz.
Je zult ze erop moeten wijzen dat zij eenzijdig de overeenkomst hebben opgezegd door hem niet na te komen misschien heb je geluk en krijg je wel geld terug, mij is dat helaas niet gelukt. Als je het bedrijf ziekt bij de Kamer van Koophandel dan kom je uit bij een eenmanszaak. Kortom, gewoon een oplichter die zijn afspraken maar half nakomt. Helaas